  • 21. Data: 2008-08-13 21:55:18
    Temat: Re: gdzie jest archiwum tej grupy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > To bank nie ma prawa prowadzić/otwierać rachunków
    > wyłącznie dla podmiotów posiadających pieczątkę?

    Nie.
    Tak samo jek nie może prowadzić rachunków wyłącznie dla murzynów.

  • 22. Data: 2008-08-14 04:01:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > Nie.
    > Tak samo jek nie może prowadzić rachunków wyłącznie dla murzynów.

    Skoro może dla rezydentów i nierezydentów,
    dla prowadzących DG i nieprowadzących,
    skoro może dla osób prawnych itd jako osobne rodzaje rachunków
    , to pewnie i wg pieczątki może sortować.
    Nie widzę tu żadnej dyskryminacji.

  • 23. Data: 2008-08-14 06:30:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    witek pisze:

    > A musi w ogóle cokolwiek zabraniać?
    > Pieczątka nie jest wymagana, więc bank nie może jej żądać, bo nie trzeba
    > jej w ogóle mieć.

    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz"

    > Nie ma problemu.
    > Napisz do UOKiK i oni im to chętnie wybiją.

    To Ty uważasz, że nie mogą. Więc sam spróbuj użyć UOKiK. (zwłaszcza że
    problem dotyczy DG)

    --
    Pete

  • 24. Data: 2008-08-14 07:02:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

> [...]
    > dla prowadzących DG i nieprowadzących,
    > skoro może dla osób prawnych itd jako osobne rodzaje rachunków
    > , to pewnie i wg pieczątki może sortować.

    a koloru pieczątki też?
    jak czerwona to konto otwieramy, jak inna to nie.

    Rozumiesz teraz dlaczego pewne klauzule nie są dozwolone?

  • 25. Data: 2008-08-14 10:07:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 14 Aug 2008 02:02:06 -0500, witek napisał(a):

    > a koloru pieczątki też?

    To tylko ZUS - na deklaracjach nie może być fioletowa ani czerwona.

  • 26. Data: 2008-08-14 15:11:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    jureq pisze:

    > To tylko ZUS - na deklaracjach nie może być fioletowa ani czerwona.

    Toz to jawna dyskriminacja! UOKiK-u pomooooocy!!!!
    Witek, do listy dodaj zatem jeszcze ZUS.
    Powodzenia :-D

    --
    Pete

  • 27. Data: 2008-08-14 15:42:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > a koloru pieczątki też?
    > jak czerwona to konto otwieramy, jak inna to nie.
    >
    > Rozumiesz teraz dlaczego pewne klauzule nie są dozwolone?

    Nie rozumiem niestety.
    Przecież mamy wolny rynek.
    Jak "mam zły kolor" pieczątki, to idę do innego banku.

  • 28. Data: 2008-08-14 17:06:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Nie rozumiem niestety.
    > Przecież mamy wolny rynek.
    > Jak "mam zły kolor" pieczątki, to idę do innego banku.

    wolny nie oznacza wolnoamerykanki,
    oczywiscie, ze najprostesze rozwiązanie to iść gdzie indziej i rynek sam
    ureguluje "problem" zmiatając bank z powierzchni ziemi za jakiś czas.

    Natomiast to nie oznacza, że to jest jedyne rozwiązanie.
    Czasami chętnych to walki z wiatrakami można znaleźć.

  • 29. Data: 2008-08-15 11:09:14
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "MK" g7rbhn$ibb$...@i...gazeta.pl

    > W PKO bp (dziś PKO BP SA) nie żądano ode mnie pieczątki.
    > I to był wyjątek pod tym względem. We wszystkich innych
    > bankach -- żądano.

    W mBanku, Multibanku i Inteligo - brak jakiejkolwiek wzmianki o pieczątce.

    --

    Pozdrowienia