  • 1. Data: 2003-03-14 13:19:31
    Temat: expires end i czy podpisywac karte ?
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    witajcie !

    dostalem nowa karte VE WBK BZ.

    Podpisywac, co mniej bezpieczne ? Z czy bez podpisu :) ?

    Aha, expires end tej starej 03/03, jeszcze w marcu nie robilem operacji,
    wazna do konca marca czy juz po niej ?

    dzieki

  • 2. Data: 2003-03-14 13:40:30
    Temat: Re: expires end i czy podpisywac karte ?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
    > witajcie !
    >
    > dostalem nowa karte VE WBK BZ.
    >
    > Podpisywac, co mniej bezpieczne ? Z czy bez podpisu :) ?

    Podpisac

    > Aha, expires end tej starej 03/03, jeszcze w marcu nie robilem operacji,
    > wazna do konca marca czy juz po niej ?

    Do konca marca.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-03-14 13:48:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości
    > witajcie !
    >
    > dostalem nowa karte VE WBK BZ.
    >
    > Podpisywac, co mniej bezpieczne ? Z czy bez podpisu :) ?

    Najbezpieczniej jak zniszczysz przed użyciem ;-). Bez podpisu karta jest
    chyba nieważna?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-03-14 14:38:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BaLab"

    > Najbezpieczniej jak zniszczysz przed użyciem ;-). Bez podpisu karta jest
    > chyba nieważna?

    jest jeszcze trzecie wyjscie - uniemozliwic podpisanie czyli zniszczyc lub
    zamazac pasek na podpis. Niektorzy na tak uzyskanej karcie bankomatowej
    piszą "karta kradziona - zatrzymac" żeby nikt w razie czego nie robil nia po
    ukradzeniu operacji w sklepie.

    A bankomatowi wszystko jedno co jest na pasku podpisu ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-14 20:02:48
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 03/14/2003 02:38 PM, Użytkownik blad napisał:
> [...]
    > ukradzeniu operacji w sklepie.
    >
    > A bankomatowi wszystko jedno co jest na pasku podpisu ;-)

    A najlepiej skopiować pasek na kartę np. lojalnościową ulubionej stacji
    paliw :)

  • 6. Data: 2003-03-14 20:27:10
    Temat: dzieki i .... inteligo
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    wiecie gdzie lezy pdf do zamkniecia rachunku ?

  • 7. Data: 2003-03-14 20:29:04
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > chyba nieważna?

    Tak myslisz? Ja nie mam podpisanej.Nie chodzi o jakas glebsza filozofie.Po
    prostu nie mialem mazaka do podpisania. Dzisiaj robilem zakupy w Geant na
    Pilsudskiego w Lodzi. Pani bez problemu mi sprzedala.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 8. Data: 2003-03-14 20:55:09
    Temat: Re: dzieki i .... inteligo
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    krzys_iek wrote:
    > wiecie gdzie lezy pdf do zamkniecia rachunku ?

    Zadzwoń na infolinię, przyślą mailem.

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 9. Data: 2003-03-16 11:36:39
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tak myslisz? Ja nie mam podpisanej.Nie chodzi o jakas glebsza filozofie.Po
    > prostu nie mialem mazaka do podpisania. Dzisiaj robilem zakupy w Geant na
    > Pilsudskiego w Lodzi. Pani bez problemu mi sprzedala.

    To inasza inszość. Jeśli ktoś nie potrafi odróżnić fałszywego banknotu od
    prawdziwego, to też sprzeda na fałszywy, co nie implikuje, ze fałszywy jest
    ważny ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-03-16 18:39:22
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Tak myslisz? Ja nie mam podpisanej.Nie chodzi o jakas glebsza filozofie.Po
    > prostu nie mialem mazaka do podpisania. Dzisiaj robilem zakupy w Geant na
    > Pilsudskiego w Lodzi. Pani bez problemu mi sprzedala.

    jak ktos Ci ja ukradnie, to podpisze i bedzie uzywal :-|

    pozdrawiam

    romekk