  • 11. Data: 2008-02-09 07:20:54
    Temat: Re: ekarta-co oferuja banki?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lut, 21:03, "siliana" <t...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    > wiadomościnews:foib9u$h68$1@news.onet.pl...

    > tzn. firma zacheca, zeby przed uplywem 2 lat ja zlikwidowac? i co dalej -
    > zalozyc na nowo?

    Ja tam zaczalem korzystac z przypisanego konta24.pl i znowu nie mam
    prepaida :)

  • 12. Data: 2008-02-09 15:07:12
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    siliana pisze:
    > Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    > wiadomości news:foib9u$h68$1@news.onet.pl...

    > tzn. firma zacheca, zeby przed uplywem 2 lat ja zlikwidowac? i co dalej -
    > zalozyc na nowo?

    Jak dla mnie to zachęca żeby sobie założyć i zacząć korzystać bo
    przecież za darmo. Opłata na na tyle niewielka, że część użytkowników
    machnie ręką lub zapomni po tych 2 latach. Szczególnie jeśli będą
    intensywnie korzystać bo to przecież 4 razy mniej niż eKarta z mBanku.
    Zrezygnują ci którzy nie używają, no i po co bankowi tacy klienci?

    Zawsze mogą zrobić tak jak Citi:
    - chciałbym zrezygnować z karty
    - ok zadzwonimy do pana wciągu 2 dni
    Sprawdzenie historii rachunku i
    - mamy dla pana specjalną ofertę, karta za darmo
    - a to sobie zostawię

    Sebastian

  • 13. Data: 2008-02-09 17:21:42
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > - ok zadzwonimy do pana wciągu 2 dni
    > Sprawdzenie historii rachunku i
    > - mamy dla pana specjalną ofertę, karta za darmo

    a tu sie nie zgodze, bo osobie z genialna historia i wysokim limitem na
    takie stwierdzenie powiedzieli ok i zamkneli, a mnie gnebili, nawet
    dozywotnio obiecaly karte bez oplat.

  • 14. Data: 2008-02-10 20:20:27
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik Sebastian napisał:
> [...]
    > - ok zadzwonimy do pana wciągu 2 dni
    > Sprawdzenie historii rachunku i
    > - mamy dla pana specjalną ofertę, karta za darmo

    To jest takie gdybanie... Chociaż co prawda właśnie w BZWBK miałem
    ichnią kredytówkę z niewielkim limitem zawsze spłacanym w terminie i
    przez dwa albo trzy lata ten mechanizm działał. Przestał gdy limity na
    zwolnienie wprowadzili do regulaminu ;-)

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl