  • 1. Data: 2011-11-18 07:23:09
    Temat: eBGŻ - czy przelewy wewn. są natychmiastowe?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    tzn między różnymi "posiadaczami" konta?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-11-18 18:01:35
    Temat: Re: eBGŻ - czy przelewy wewn. są natychmia=?UTF-8?B?c3Rvd2U/?=
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-11-18, o 08:23:09 Maruda oznajmi co nastpuje:

    >tzn między różnymi "posiadaczami" konta?

    Przelewam o różnych porach dnia, również w weekendy i z reguły był
    prawie online - parę minut opóźnienia.

    --
    Joossef

  • 3. Data: 2011-11-18 23:18:01
    Temat: Re: eBGŻ - czy przelewy wewn. są natychmiastowe?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > tzn między różnymi "posiadaczami" konta?

    Looknij w tabelke BlueCash - tam dla roznych bankow jest zestawienie
    kiedy przelew bedzie zrealizowany
    Tabelka o tyle pomocna ze wykorzystuje wlasnie mechanizm przelewow
    wewnetrznych

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-11-18 23:35:28
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 5. Data: 2011-11-19 12:59:39
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-19 00:35, Waldek pisze:

    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    Tnx, fajna tabelka.
    Mam rozumieć, że jeśli bc działa w niedzielę, to przelewy (teoretycznie)
    są (prawie) natychmiastowe - tak?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.