  • 1. Data: 2003-04-03 18:16:18
    Temat: e-pko zaloguj sie a masz szczescie
    Od: "chrupek" <e...@w...pl>

    jak oceniacie e-pko bo ja prawie zawsze loguje sie przez okolo 30 min (a nie
    lacze sie przez modem )

    ---------
    Chrupak Gadu Gadu # 14940

  • 2. Data: 2003-04-03 19:56:50
    Temat: Re: e-pko zaloguj sie a masz szczescie
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    A ja zawsze od razu.
    Może to zależy od Twojego operatora Internetu ?

  • 3. Data: 2003-04-03 21:36:45
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    Ja również od razu.
    Pogadaj z Adminem Twojej sieci.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 4. Data: 2003-04-04 03:33:14
    Od: r...@c...pl

    > jak oceniacie e-pko bo ja prawie zawsze loguje sie przez okolo 30 min (a nie
    > lacze sie przez modem )
    > ---------
    > Chrupak Gadu Gadu # 14940
    Od te strony bywało różnie. Oceniam go jako skandalicznie nieprofesjonalny.
    Po zleceniu zamknięcia konta i oddaniu tokena Bank ( pomimo potwierdzenia
    otrzymania zlecenia i przesyłki) pobrał opłatę i wykonał(!!!) kolejne zlecenie
    20 dni po terminie zamknięcia konta. Teraz zamiast to skorygować bezczelnie
    twierdzą,ze mam debet i czekają na zwrot kwoty przez kontrahenta co może trwać
    nie wiem ile.

    Pozdrowienia
    radon

  • 5. Data: 2003-04-04 06:09:06
    Temat: Odp: e-pko zaloguj sie a masz szczescie
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik <r...@c...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...

    u mnie OK, tzn w pracy nie dziala mi cofniecie sie o strone wczesniej -
    strona wygasla
    ale w jak lacze sie w domu przez modem (64k) to jest ok

> [...]
    > Po zleceniu zamknięcia konta i oddaniu tokena Bank ( pomimo potwierdzenia
    > otrzymania zlecenia i przesyłki) pobrał opłatę i wykonał(!!!) kolejne

    rzeczywiscie podstawowa wada to brak podgladu badz anulowania z poziomu www
    operacji, zlecen definiowanych z wyprzedzeniem....
    tutak Lukas bije na glowe z mozliwoscia deklarwoania np 10 przelewow w
    jednym zleceniu i dla kazdego przelewu moze byc inna data (tzn inny dzien
    miesiacy niz ten wynikajacy z operacji - co miesiac, co tydzien itp...)

    ale w pkobp masz najwiecej informacji o operacjach...nawet numer kasy w
    mediamarkt , gdy zaplacono karta...

    nie ma idealnego systemu a szkoda... kwestia dobrego analityka

  • 6. Data: 2003-04-04 09:33:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <r...@c...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...

    A ja sie lacze przez modem i nie narzekam na szybkosc

    > rzeczywiscie podstawowa wada to brak podgladu badz anulowania z poziomu
    www
    > operacji, zlecen definiowanych z wyprzedzeniem....

    Chyba nie umiales znalezc tego w menu....
    Oczywiscie, ze w ePKO mozna zobaczyc operacje zlecone na przyszlosc.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2003-04-04 09:48:28
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6jjhp$4f3$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Chyba nie umiales znalezc tego w menu....
    > Oczywiscie, ze w ePKO mozna zobaczyc operacje zlecone na przyszlosc.

    to musieli to dodac...poczatkowo tego nie bylo (2 lata temu ) odpuscilem
    sobie i robie to w lukasie
    ale jak mozesz to wskaz mi gdzie to jest...

  • 8. Data: 2003-04-04 10:36:33
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > to musieli to dodac...poczatkowo tego nie bylo (2 lata temu ) odpuscilem
    > sobie i robie to w lukasie
    > ale jak mozesz to wskaz mi gdzie to jest...

    Zawsze było.
    W podglądzie przelewów musisz ustawić datę obejmującą dzień zdefiniowanych
    przelewów w przyszłości i dalej robisz z tym przelewem co chcesz. Jeśli
    chodzi o zlecenia stałe to wystarczy zaznaczyć datę od której mają nie być
    realizowane.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki
    PS: Pisałem z pamięci, bo nie mam przy sobie tokena.

  • 9. Data: 2003-04-04 10:42:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > sobie i robie to w lukasie
    > ale jak mozesz to wskaz mi gdzie to jest...

    Tez uzywam ePKO od dawna (o ile to mozliwe dla tak mlodego banku) i zawsze
    bylo.
    Przelewy-Lista i potem ustawiasz date konca listy na przyszla
    Widac nawet te zlecone na przyszlosc i anulowane

    Przelewy-Przel. auto-Lista

    Tak w ogole to druga pozycja menu od dolu to "Pomoc". Ona wiele
    wyjasnia...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2003-04-04 10:58:12
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6jnic$d77$...@i...gazeta.pl...
    > Tak w ogole to druga pozycja menu od dolu to "Pomoc". Ona wiele
> [...]

    a czy ta ostatnia uwaga to sobie polepszyles nastroj? jesli tak to napisz
    sobie jeszcze raz, i jeszcze...

    powiem krotko bo nie bede sie produkowal dla kogos takiego jak ty
    konto mam od poczatku istnienia, po kilku dniach napisalem maila do banku z
    uwagami dotyczacymi pierwszego wrazenia...byla tam pozycja anulowania
    przelewow zdefiniowanych na przyszlosc...dostalem odpowiedz z Bydgoszczy ze
    nalezy sie skontaktowac z nimi telefonicznie... wiec sobie darowalem raz na
    zawsze, bo:
    1) nie mialem potrzeby anulowac nigdy
    2) nie tworzylem przelewow na przyszlosc bo placilem od reki...

    paniatno?

    nadmienie, ze mialem tez odpowiedz, ze pracuja nad wprowadzeniem informacji
    dotyczacymi ostatniego logowania... (takie z linuksa przyzwyczajenie)

    w miedzy czasie pojawil sie lukas, ktory nie kosztuje mnie nic, nie musze
    placic za polaczenia 052 (wole 0800)
    ale nie zrezygnowalem z e-pko bp... predzej samo ze mnie zrezygnuje jak beda
    probowac mnie przeniesc do inteligo