  • 11. Data: 2012-02-03 15:13:20
    Temat: Re: crosspost banki i prawo: nieautoryzowana transakcja na karcie - jak dochodzić?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > A jesteś pewien że tak się da z każdą transakcją? Tak po prostu wziąść
    > i odwołać?

    W PZ? Podobno tak :) W karcie? nie wiem.

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 12. Data: 2012-02-03 15:18:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.02.2012 16:13), Kamil Jońca wrote:

    > W PZ? Podobno tak :) W karcie? nie wiem.

    No dla mnie jasne jest, że Witek pisze o transakcji karcianej. Tj że
    jego słowa należy czytać z domyślnym "na karcie kredytowej" między
    "transakcje" a kropką.

    p. m.

  • 13. Data: 2012-02-03 15:28:27
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    mvoicem <m...@g...com> wrote on 2012-02-03_16:18

    > No dla mnie jasne jest, że Witek pisze o transakcji karcianej. Tj
    > że jego słowa należy czytać z domyślnym "na karcie kredytowej"
    > między "transakcje" a kropką.

    Ten typ tak ma - oszczędza na słowach tak, że go nie można
    zrozumieć, a nie oszczędza na mailach :-)

    witrak()