  • 11. Data: 2009-11-04 01:02:02
    Temat: Re: bezprowizyjna wypłatakartą Polbanku w bankomacieBZWBK, BGŻ, eCard, PKOBP
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcpqi4$21rk$1@news2.ipartners.pl>,
    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Mialem tam konto, ktore zamknalem ok 1 rok temu, kiedy oplata za nie byla
    > 5zl. Teraz ja zniesli, ale moze znow wprowadza. Nie jest ten bank popularny
    > w dyskusjach, bo sie nie rozwija. Praktycznie przez lata nie dokonano
    > rozszerzenia oferty produktow. Brak chociazby kart kredytowych, rachunkow
    > walutowych, wymieniac mozna by dlugo. Zobacz jaki rozwoj produktow przez rok
    > zrobil startujacy niedawno Alior i masz odpowiedz dlaczego o VW jest tak
    > cicho. Nie ma o czym dyskutowac.

    Ale mBank tez nie ma rachunkow walutowych, mial za to platne przelewy,
    fatalna obsluge i kiepskie oprocentowanie.

    Polbank jak wszyscy widza jest do dupy, ale ma korzystne kursy do wyplat
    za granica.

    Alior jest wciaz w powijakach...

    Do kazdego banku mozna sie przyczepic, a jednak o innych jest tu glosno,
    a o VW - cicho.
    Jedno moge powiedziec - moze nie ma zbyt rozbudowanej oferty, ale to co
    ma jest dopracowane. I ja z poziomu swiadczonych uslug jestem w pelni
    zadowolony.
    Do tego stopnia ze upgradowalem konto z darmowego do platnego.

    TA

  • 12. Data: 2009-11-04 07:05:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Nov 2009 18:21:05 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Nie.
    > Polecam jednak VWBank. Darmowe wyplaty we wszystkich bankomatach w PL
    > przy wyplatach od 400zl. Ponizej 400zl - oplata 1,50.
    >
    > Nie rozumiem dlaczego tutaj na grupie ten bank jest taki niepopularny.
    > TA

    W dbnet masz to samo i nic nie musisz płacić a jedna wypłata miesięcznie
    z bankomatu zwalnia z opłaty za kartę 5 pln. W Nordea masz 1,5 pln za
    kartę miesięcznie i aby konto było darmowe obroty 1,5k/m-c. Alior 3 pln
    za kartę i to wszystko. Więc jak ktoś często wypłaca raczej niewielkie
    kwoty to VW wypada blado. Poza tym mam wrażenie, że VW stanął w miejscu,
    zaraz po starcie i czeka aby ktoś ich kupił, albo brak pieniędzy na
    rozwój.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2009-11-04 09:34:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-04 08:05, xbartx wrote:

> [...]
    > kwoty to VW wypada blado. Poza tym mam wrażenie, że VW stanął w miejscu,
    > zaraz po starcie i czeka aby ktoś ich kupił, albo brak pieniędzy na

    Jak to "blado" ?!?

    Weź taki przykład: 2 konta prywatne (direct standard i plus konto)
    do tego visa electron debetowa (z cashback do 200 PLN) i token
    sprzętowy - wszystko za darmo, prowizja od wypłaty z bankomatu (było
    ale dla kompletnego obrazu podaję) powyżej 400 zł zerowa, poniżej
    1,50 zł, infolinia 0-800. Do tego do DG konto firmowe plus, token -
    ten sam co do prywatnego (bo token jest dla osoby, a nie do konta) -
    za darmo. Jak masz drugą DG (albo jesteś pełnomocnikiem) - kolejne
    konto PLUS, też za darmo, jak masz jeszcze sc - a wspólnik ma konto
    prywatne (direct i plus) też będzie za darmo. Jak masz Sp. z o.o. -
    i musisz mieć kartę do wypłat gotówki wprost z jej konta - dochodzi
    tylko opłata za kartę (50 zł na dwa lata), reszta darmo.

    Czego chcieć więcej ?

    Co do "postoju w miejscu" - nie przeczę, mogliby usuwać wady
    systemu. Ale dla prywatnych celów i małych firm - całkiem wystarcza.

    Oczywiście, nie załatwiona sprawa sensownych lokat, ale do tego
    trzeba korzystać z innych banków, OF itp. Oczywiście, kłopot z
    kredytem (oni kredytują głównie sprzedaż Skody...). Ale co z tego ?

    witrak()
    PS. Chyba nikt nie chwali VW bo (a) mało kto ma (b) colina wystarczy
    aby obrzydzić...

  • 14. Data: 2009-11-04 10:10:21
    Od: z...@o...pl

    > Co do "postoju w miejscu" - nie przeczę, (...)
    > Ale dla prywatnych celów i małych firm - całkiem wystarcza.

    mnie nie wystarcza
    1) brak możliwości założenia rachunku wspólnego dla dwóch osób fizycznych
    2) żenująco niskie limity transakcyjne i karciane których nie chca podnieść

    wg mnie, bank powinien wiedzieć czego chce. Albo nastawić sie na bezrobotnych
    i osoby żyjące z opieki społecznej (i wtedy limity 500zł wystarczają aż nadto)
    albo dać możliwość zmiany tych limitów na dużo wyższe. Na razie ja i partnerka
    założyliśmy i nie korzystamy bo nas zrazili niskimi limitami.

  • 15. Data: 2009-11-04 10:32:55
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    z...@o...pl pisze:

    > mnie nie wystarcza
    > 1) brak możliwości założenia rachunku wspólnego dla dwóch osób fizycznych

    Fakt. W zamian można ustanowić pełnomocnika i wyrobić mu kartę (płatną),
    ale to nie to samo.

> [...]
    > albo dać możliwość zmiany tych limitów na dużo wyższe. Na razie ja i partnerka
    > założyliśmy i nie korzystamy bo nas zrazili niskimi limitami.

    Limity transakcji można zmienić. Domyślnie jest chyba 500 zł (bez sensu)
    ale przez telefon bez problemu można zlecić zmianę limitu do 20000.
    Można też mieć większy limit, ale to wymaga dyspozycji pisemnej.

    Limitów karcianych nie pamiętam, ale domyślne są na rozsądnym poziomie.

    Karol

  • 16. Data: 2009-11-04 11:48:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcrl8l$g9a$1@news.task.gda.pl>,
    Karol S <k...@z...pl> wrote:

    > Limity transakcji można zmienić. Domyślnie jest chyba 500 zł (bez sensu)
    > ale przez telefon bez problemu można zlecić zmianę limitu do 20000.
    > Można też mieć większy limit, ale to wymaga dyspozycji pisemnej.
    To prawda.
    Ja kiedys przeciez 50 tys przelewalem.

    > Limitów karcianych nie pamiętam, ale domyślne są na rozsądnym poziomie.

    I tez mozna jez zmienic.

    TA

  • 17. Data: 2009-11-04 12:44:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 10:34:59 +0100, witrak() napisał(a):

    > Jak to "blado" ?!?

    Chodziło mi o bladość w temacie bezpłatnych wszystkich bankomatów w
    polsce a nawet na świecie. Tutaj mogliby się wykazać i odpuścić sobie te
    min. 400 pln, ale tak jak wspomniałem ten bank się w ogóle nie rozwija,
    nie pokazuje, nie reklamuje, więc skoro klientów nie przybywa, no
    wiadomo ;) Powinni brać przykład np z Aliora:

    http://tinyurl.com/alior-konta
    http://preview.tinyurl.com/alior-konta

    --
    xbartx