  • 11. Data: 2012-10-08 10:57:03
    Temat: Re: aukcja lokat - 8%
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-08 10:26, Kamil Jońca pisze:
    > lolekanabolek <l...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Raczej chodzi mi o to, że jeśli aukcje "8%" będą przetwarzane razem z
    > "7%" (i ktoś faktycznie wrzuci więcej niż 7%) to stoją na straconej
    > pozycji.[1]
    >
    > KJ
    >
    > [1] chyba że tych 7% bęzie mniejż, bodajże 70 mln w sumie.

    chyba jednak ściema, bo jak wszedłem w aukcję lokat, to mogę tylko max
    75 dać

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2012-10-08 11:12:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > chyba jednak ściema, bo jak wszedłem w aukcję lokat, to mogę tylko max
    > 75 dać
    Przyszło mi jeszcze jedno do głowy: cache przeglądarki.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Do not apply to broken skin.

  • 13. Data: 2012-10-08 11:31:30
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-08 09:56, lolekanabolek pisze:

    > Wysłano
    > 2012-07-07
    > Temat
    > Aukcje lokat - 8% w skali roku!
    > Wiadomość
    > Szanowny Kliencie,
    >
    > Z przyjemnością informujemy, że Aukcje Lokat Terminowych mogą być
    > oprocentowane nawet 8% w skali roku!

    A dlaczego nie 10%?
    (Nie kwestionuję prawdziwości Twojego postu, ani wiadomości w poczcie
    wewn., którą dostałeś).
    Nawet jeśli system aukcji działa maksymalnie rzetelnie i uczciwie, to
    załapią się tylko i tak lokaty wg rynku, czyli te 50mln najniższych ofert.

    *Ograniczenie górne nie ma najmniejszego znaczenia!* Piszę to dla tych,
    którym mogłoby się wydawać coś innego.

    To tak, jakby biuro maklerskie napisało sobie, że na kontraktach
    terminowych można zarobić nawet 300% dziennie. Bo można.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 14. Data: 2012-10-08 11:35:41
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-08 11:12, Kamil Jońca pisze:

    > Przyszło mi jeszcze jedno do głowy: cache przeglądarki.
    >
    > KJ

    też nie, sprawdziłem na innej przeglądarce

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2012-10-08 13:08:08
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-10-08 09:56, lolekanabolek wrote:

    jak rozumiem zwrociles uwage na ponizsze

    > Wysłano
    > 2012-07-07

    ???

  • 16. Data: 2012-10-08 13:19:40
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-08 13:08, Izydor pisze:
    > On 2012-10-08 09:56, lolekanabolek wrote:
    >
    > jak rozumiem zwrociles uwage na ponizsze

    > ???

    hehe, faktycznie narobiłem zamieszania, mea culpa
    szczerze mówiąc nawet spojrzałem na datę tej informacji w systemie i
    porównałem ją z kalendarzem na ścianie ale skoncentrowałem się tylko na
    dniu a miesiąc jakoś umknął

    uuu, to teraz dopiero widzę, że ponad 3 miesiące nie logowałem się przez
    www do systemu, szkoda, że w aplikacji mobilnej nie ma poczty,
    uniknąłbym wtedy nieporozumienia

    --
    pozdrawiam
    Marcin