  • 1. Data: 2012-10-08 09:29:53
    Temat: aukcja lokat - 8%
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają nawet
    8%, może kogoś zainteresuje

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-10-08 09:36:27
    Temat: Re: aukcja lokat - 8%
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-10-08 09:29, lolekanabolek wrote:
    > W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają nawet
    > 8%, może kogoś zainteresuje

    jaki to system transakcyjny, w jakim banku ?

  • 3. Data: 2012-10-08 09:44:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają
    > nawet 8%, może kogoś zainteresuje

    Interesujące. U mnie cały czas jest 7%. Na pewno nie chodzi ci o HH?
    KJ

    There are only two things in this world that I am sure of, death and
    taxes, and we just might do something about death one of these days.
    -- shades

  • 4. Data: 2012-10-08 09:46:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    marlod <k...@g...pl> writes:

    > jaki to system transakcyjny, w jakim banku ?

    http://www.google.com/search?q=aukcje+lokat&ie=utf-8
    &oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&clie
    nt=iceweasel-a

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2012-10-08 09:56:20
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-08 09:44, Kamil Jońca pisze:

    > Interesujące. U mnie cały czas jest 7%. Na pewno nie chodzi ci o HH?
    > KJ

    Wysłano
    2012-07-07
    Temat
    Aukcje lokat - 8% w skali roku!
    Wiadomość
    Szanowny Kliencie,

    Z przyjemnością informujemy, że Aukcje Lokat Terminowych mogą być
    oprocentowane nawet 8% w skali roku!

    Aukcje lokat terminowych odbywają się od poniedziałku do czwartku
    każdego tygodnia.

    - Ty decydujesz jaką kwotę umieścisz na lokacie,
    - Ty ustalasz oprocentowanie, które będzie dla Ciebie najbardziej
    satysfakcjonujące,
    - Jeśli Twoja oferta będzie w puli wygrywającej, Bank założy lokatę na
    wylicytowanych przez Ciebie warunkach.

    W celu wzięcia udziału w Aukcji Lokat Terminowych należy wybrać w menu
    bocznym: Aukcje - Aukcje Lokat Terminowych.

    Szczegóły produktu oraz zasady funkcjonowania Aukcji Lokat Terminowych
    są dostępne na stronie internetowej www.bankmillennium.pl.

    Z wyrazami szacunku,
    Bank Millennium SA

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-10-08 09:59:44
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > Interesujące. U mnie cały czas jest 7%. Na pewno nie chodzi ci o HH?
    > KJ

    dali nawet taki ładny obrazek
    https://dl.dropbox.com/u/42732503/box-aukcjelokat-pl
    _1274772.jpg

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2012-10-08 10:07:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > Wiadomość
    > Szanowny Kliencie,
    >
    > Z przyjemnością informujemy, że Aukcje Lokat Terminowych mogą być

    Moim zdaniem, komuś się coś pomyliło.
    Ew jest to jakaś wyrafinowana forma oszukańczego marketingu?
    (NO chyba, że są aukcje równe i równiejsze)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    It is only people of small moral stature who have to stand on their dignity.

  • 8. Data: 2012-10-08 10:20:11
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-08 10:07, Kamil Jońca pisze:

    > Moim zdaniem, komuś się coś pomyliło.
    chyba nie, bo jak widzisz na obrazku, 7% jest skreślone i dopisane obok 8%

    > Ew jest to jakaś wyrafinowana forma oszukańczego marketingu?
    myślisz, że tak by ściemniali, bo link jakby nie patrzeć prowadzi już do
    oferty na stronie www, a tam jak wół stoi 7%

    > (NO chyba, że są aukcje równe i równiejsze)
    > KJ
    może dla wybranych klientów, ja też do nich się nie zaliczam, info było
    u mojej drugiej lepszej połowie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-10-08 10:26:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    [...]
    > myślisz, że tak by ściemniali, bo link jakby nie patrzeć prowadzi już
    > do oferty na stronie www, a tam jak wół stoi 7%

    Raczej chodzi mi o to, że jeśli aukcje "8%" będą przetwarzane razem z
    "7%" (i ktoś faktycznie wrzuci więcej niż 7%) to stoją na straconej
    pozycji.[1]

    KJ

    [1] chyba że tych 7% bęzie mniejż, bodajże 70 mln w sumie.

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 10. Data: 2012-10-08 10:48:21
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    >W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają nawet
    >8%, może kogoś zainteresuje

    Tytuł:08.10 - Lokata Aukcje maks 7 proc. - 15 dniStatus aukcji:W
    tokuRegulamin aukcji:Nie zaakceptowanyMaksymalne oprocentowanie:7,00
    %Maksymalna kwota depozytów:70 000 000,00 PLNData ogłoszenia:2012-10-05
    16:00Rozpoczęcie składania ofert:2012-10-08 09:00Zakończenie składania
    ofert:2012-10-11 15:00Moje oferty:maks: 10 / wszystkie: 0 / wygrane: 0Liczba
    ofert:wszystkie: 190 / wygrane: 0

    --
    pozdrawiam, wromek