  • 61. Data: 2011-02-16 13:33:33
    Temat: Re: allegro - platnosc karta
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 12:32:42 +0000, Michal Tyrala napisał(a):

    > Dane *kart* wyciekna z *allegro*? W moim allegro się dane karty podaje
    > Polcardowi, allegro ich na oczy nie oglada.

    I w zasadzie w tym momencie można zaprzestać dyskusji z owym trollem
    niesłychanym.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 62. Data: 2011-02-16 13:43:10
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    spammtrapp wrote:

    > Juz Ci odpowiedzieli, mam powtórzyc czy zaczniesz chodzić wszedzie z
    > gotówką aby czasami nie narazić sprzedawców na drobne niedogodnosci.
    > Bądź konsekwentny ! :D

    Dalszą dyskusję uważam za zbędną, skoro nie potrafiłeś doczytać w
    moich poprzednich postach, że sam korzystałem z PzA, a moje posty
    tylko zasygnalizowały pojawiające się coraz częściej i liczniej
    zastrzeżenia sprzedawców co do tej formy płatności.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 63. Data: 2011-02-16 14:17:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Olgierd wrote:

    > I w zasadzie w tym momencie można zaprzestać dyskusji z owym trollem
    > niesłychanym.

    Hm, ale - przez błędne cięcie postów - nie wiadomo, kto jest tym
    trollem niesłychanym, Tyrała ?
    ;-)

    witrak()

  • 64. Data: 2011-02-16 14:26:23
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    RadoslawF <r...@o...pl> napisał(a):

    > Naiwność ludzka jest niezmierzona. Nie wiesz kiedy sprzedawca dostał
    > pieniądze na konto, informacja o wpłynięciu pieniędzy na konto jaką
    > dostajesz dotyczy konta PzA a nie konta sprzedawcy.

    Poważka? No to rzeczywiście sprzedałeś tajemnicę. Uważaj żeby Ci rosyjska
    mafia za to czapy nie sprzedała :^)
    Po pierwsze z mojego konta zchodzi od strzału i od razu sprzedawca dostaje o
    tym info, wic nie m margines na krentactwa, że pieniądze mu nie doszły.
    Poza tym nawet jeśli fizycznie kasę przeleje do swojego banku z jednodniowym
    opóźnieniem, to o co ta histeria? PzA ułatwia i przyspiesza obrot co per
    saldo da sprzedawców jest korzystne bo zwiększają obroty.

    PS. Posługując się Twoją logiką, to wysłanie towaru za pobraniem, to pewna
    plajta dla sprzedawcy.

  • 65. Data: 2011-02-16 14:33:11
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    sTav <m...@b...o2.pl> napisał(a):

    > Nieprawda. Nie wiesz!
    > Podobnie jak nie wiesz kiedy na koncie sklepu w którym zapłaciłeś
    > kartą, kwota została *zaksięgowana*.

    No właśnie w tym rzecz. To kiedy fizycznie sprzedawca to sobie poksięguje
    wpłaty mnie jako kupującego nic a nic nie obchodzi. Analogicznie jak przy
    płatności plastikiem jakoś nikt nie kwitnie przy kasie sklepowej i aż ciotka
    z księgowości dostanie i zaksięguje wyciąg od akłajera. Jest potwierdzenie
    że dokonałem płatności, dostaje towar.

  • 66. Data: 2011-02-16 14:33:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości
    > przelewu w swoim banku, - rano kasa wyjdzie nawet jeśli zlecałeś
    > w nocy.

    Tylko PO CO:
    -Odszukać dane sprzedawcy,
    -skopiowac je,
    -wkleic w zlecenie przelewu,
    -sprawdzić jak szanowny sprzedawca życzy aby przelew tytułować

    To wszystko mozna prosto zrobic dwoma kliknieciami poprzez PzA i za chwile
    sprzedawca ma info że kupujący zapłacił i juz w sumie moze wysyłać. Kase
    fizycznie będzie miał na koncie następnego dnia najpoźiej

    > Sprzedawca nie wysyła towaru na podstawie maila, tylko po zaksięgowaniu
    > wpływu.

    Bardzo dużo sprzedawców wysyła zaraz po informacji z PzA. COraz więcej
    takich jest i wrecz zalecają korzystanie z tej opcji płatności aby
    przyspieszyć transakcje.

    > PzA wydłuża droge mamony do sprzedawcy, a w przypadku pośredników (karta)
    > tym bardziej.

    W zdecydowanej wiekszości przypadków nie wydłuża. Z reguły kasa jest na
    koncie następnego dnia rano.

    > Podobnie jak nie wiesz kiedy na koncie sklepu w którym zapłaciłeś kartą,
    > kwota została *zaksięgowana*.

    To bez znaczenia. Jak płace gotówka w sklepie tez mnie nie interesuje kiedy
    włascciel sklepu wpłaci i zaksieguje ta gotówke na koncie firmowym
    > Sam jestem (jak do tej pory) wyłącznie kupującym, płacącym głównie przez
    > PzA, ale *fakt* że coraz częściej widuję zastrzeżenia na aukcjach, że
    > sprzedawca nie akceptuje PzA musi nieść jakieś negatywne konotacje.

    Ja zauwazyłem coś przeciwnego- coraz więcej sprzedawców wręcz zaleca
    korzystanie z PzA.

    Krzysiek

  • 67. Data: 2011-02-16 14:41:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > No litości. Pokaż mi jakoś sensownie oprocentowany RB dla DG, proszę.
    > Już nie mówiąc o tym, że koszty księgowania tego pewnie będą wyższe
    > niż zyski.

    Już kiedys te "zyski" na odstkach liczyłem.
    1mln złotych "przetrzymany" na rachunku przez PaYu przez jeden dzień daje ok
    130zł zysku. Zakładam ioprocentowanie 5% w skli roku a to raczej nie realne.
    Ale niech będzie to 5%. Czy 130zł zysku dziennie to jakas zawrotna kwota dla
    firmy takiej jak PayU?

    Krzysiek

  • 68. Data: 2011-02-16 14:43:21
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    RadoslawF <r...@o...pl> napisał(a):

    > To znajdź prawnika i zapytaj czy aby na pewno nie ma znaczenia ?
    > Będziesz bardzo zaskoczony odpowiedzią.

    No na litość... A może jeszcze Sąd Najwyższy, NIK, ABW i CBA? Rozumiem, że
    za każdym razem jak zapłacisz plastikiem osiedlowym w spożywczaku, to
    każdorazowo pouczasz ekspedientkę i dzwonisz akłajera, że powinni się na
    gwałt kontaktowa z prawnikiem?
    Jeszcze trochę i dojdziemy do argumentacji że tylko waluta zabezpieczona
    złotem jak 100 lat temu była pewna, a teraz to szwindel w czystym przejawie.

  • 69. Data: 2011-02-16 14:49:08
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Feb 2011 14:43:21 +0000 (UTC), "Tomasz Opalski"
    <o...@g...pl> wrote:

    >Jeszcze trochę i dojdziemy do argumentacji że tylko waluta zabezpieczona
    >złotem jak 100 lat temu była pewna, a teraz to szwindel w czystym przejawie.

    a ktoś to kwestionuje? :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 70. Data: 2011-02-16 14:53:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > poprzednich postach, że sam korzystałem z PzA, a moje posty tylko
    > zasygnalizowały pojawiające się coraz częściej i liczniej zastrzeżenia

    A moim zdaniem jest wręcz przeciwnie- ja zauwazyłem coraz mniej zastrzezen
    sprzedawców co do tej formy płatnosci a coraz więcej zacheceń do korzystania
    z PzA.