  • 21. Data: 2009-07-03 09:37:02
    Temat: Re: Znowu poważna awaria w mBanku
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Jasne, tylko, że niektórzy maja teleserwis zablokowany
    > (bezpieczeństwo). Co im doradzisz?
    > KJ
    >
    > --
    > God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

    Blokowanie teleserwisu dla bezpieczeństwa?
    Te dwie opcje mają chyba niewiele wspólnego
    ----------------------
    Mają bardzo dużo wspólnego. Ja też mam zablokowany teleserwis. Odblokowuję
    tylko wówczas, gdy muszę z niego skorzystać (baaaardzo rzadko) i zaraz potem
    znowu blokada.

  • 22. Data: 2009-07-03 10:31:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    MałgosiaK napisał(a) :
    > Co do informacji o problemie z hasłem smsowym to po sprawdzeniu moge
    > powiedzieć że nie było problemów po naszej stronie nie otrzymaliśmy
    > tez informacji zeby takowe były o PLusa

    Już wyjaśniłem, że prawdopodobnie nie w mBanku leżał błąd.

    Plus twierdzi, że u nich na 100% nie było? Czy jest ktoś kto w to
    wierzy? :-D
    Telefon mógł się zawiesić, prawda. Należy też mieć świadomość, że
    polityka PR-owa firm jest jasno określona - wybielać działania
    firmy i nie przyznawać się do błędów. Jak wyjdzie na wierzch, że
    jednak była usterka, zawsze można zwalić na jakiegoś
    "niedoinformowanego" pracownika.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 23. Data: 2009-07-03 10:42:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 03 Jul 2009 09:01:18 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Jasne, tylko, że niektórzy maja teleserwis zablokowany
    > (bezpieczeństwo). Co im doradzisz?

    Zostac przy papierkach lub zmienic bank.

    A propos: da sie bez telefonu aktywowac kolejna liste hasel, jesli
    aktywna sie zgubilo? Bo taki przypadek mnie dotknal kiedys i trza bylo z
    mlinka pogadac...

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 24. Data: 2009-07-03 13:09:41
    Temat: Re: Falstart ;-)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 00:43:02 +0200, MarcinF napisał(a):
    > wiec token software w komorce bylby idealny :)

    No niby tak, choć bywa dosyć upierdliwy (przynajmniej ten z eurobanku :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2009-07-03 16:48:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Jasne, tylko, że niektórzy maja teleserwis zablokowany
    > (bezpieczeństwo). Co im doradzisz?

    A w czym niby aktywny teleserwis zmniejsza bezpieczeństwa ? Czy to już
    nie paranoja ?

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2009-07-03 16:50:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarcinF pisze:
    > jakby nie kombinowac to lista hasel albo token sa prostsze w obsludze...

    Jasne... Jak miałem hasła papierowe to wielokrotnie nie mogłem dokonać
    przelewu, bo akurat listy nie zabrałem z domu (np. podczas próby
    dokonania przelewu z pracy, wyjazdu służbowego itp.). Telefon mam przy
    sobie zawsze i wszędzie.

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-07-03 17:50:45
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Mithos wrote:

> [...]
    > przelewu, bo akurat listy nie zabrałem z domu (np. podczas próby
    > dokonania przelewu z pracy, wyjazdu służbowego itp.). Telefon mam przy

    lista z kartki ma te zalete ze mozna sobie ja w calosci lub tylko niewielkiej
    czesci przeniesc do telefonu, a jednoczesnie byc niezaleznym od zasiegu gsm i awarii
    operatora

  • 28. Data: 2009-07-03 17:53:30
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > No niby tak, choć bywa dosyć upierdliwy (przynajmniej ten z eurobanku :)

    hmm... to moze jednak token brelok przywiazany do telefonu :)

  • 29. Data: 2009-07-03 17:59:10
    Od: zgred <z...@n...com>

    Mithos pisze:

> [...]
    > przelewu, bo akurat listy nie zabrałem z domu (np. podczas próby
    > dokonania przelewu z pracy, wyjazdu służbowego itp.). Telefon mam przy

    To sobie q. tym telefonem tę listę haseł sfotografuj.

    A poważniej: ja tam szyfruję w OOO (to taki Excel dla ubogich) w sposób
    pozwalający na banalne rozszyfrowywanie w pamięci i wysyłam do siebie
    gdzie-popadnie, trzymam na swoich stronach www, w telefonie, wydrukowane
    na karteczce wielkości biletu tramwajowego razem z dow. osob. itd.

    ... w ten sam sposób "szyfruję" PINy do kart i wypisuję nie
    nieścieralnym mazakiem na kartach ;)

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 30. Data: 2009-07-03 17:59:49

    Fri, 03 Jul 2009 18:50:37 +0200, w <h2lctg$jpg$2@news.onet.pl>, Mithos
    <f...@a...pl> napisał(-a):

> [...]
    > przelewu, bo akurat listy nie zabrałem z domu (np. podczas próby
    > dokonania przelewu z pracy, wyjazdu służbowego itp.). Telefon mam przy

    Fundnąć ci skaner i kabelek do telefonu? ;)