  • 1. Data: 2002-01-23 07:04:46
    Temat: Zmiana limitu na KK Lukas'a
    Od: Pletwal <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktos z szanownych grupowiczow probowal zmienic wielkosci limitu
    dostepnego na kredytowym LUKAS'ie.
    Wczoraj poszedlem do oddzialu z zamiarem podwyzszenia limitu. Ku
    mojemu zdziwieniu okazalo sie, ze nie jest to mozliwe. Jedynym wyjsciem
    jest splata calego zadluzenia, zamkniecie karty i wystapienie o nowa
    karte z wyzszym limitem.
    Co wy na to? Bo moim zdaniem to paranoja.

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2002-01-23 07:45:43
    Temat: Re: Zmiana limitu na KK Lukas'a
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > karte z wyzszym limitem.
    > Co wy na to? Bo moim zdaniem to paranoja.

    Tez bylem wczoraj w tej sprawie i tez dostalem ta sama informacje (zwrócic,
    zastrzec karte i wystapic o nowa).
    Glupota do n-tej potegi.
    Nawet nie chce mi sie komentowac.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-23 07:56:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Pletwal"
    > jest splata calego zadluzenia, zamkniecie karty i wystapienie o nowa
    > karte z wyzszym limitem.
    > Co wy na to? Bo moim zdaniem to paranoja.

    masz racje, ale oni pewnie uwazaja ze jest to inna umowa
    moze wszystkie banki tak glupio maja z tymi KK - kazda zmiana to nowa umowa
    niedawno wytykalem tu podobna glupote w BZ-WBK przy obnizeniu limitu KK
    - zamiast kontynuowac zlota VC poprosilem o normalna z mniejszym limitem
    i tez musialem zalatwiac wszystie papierki od nowa a na dodatek trwalo to 2
    miesiace
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-23 08:16:11
    Od: Pletwal <p...@p...onet.pl>

    blad wrote:

> [...]
    > i tez musialem zalatwiac wszystie papierki od nowa a na dodatek trwalo to 2

    ale najsmieszniejsze jest to, ze 30 min przed wizyta w oddziale zadzwonilem na
    LUKASLinie (czy jak to sie tam nazywa) i czlowiek ktory ze mna rozmawial
    poinformowal mnie, ze musze udac sie do oddzialu i wypelnic jakis wniosek, a
    nastepnie (w domysle, jesli rozpatrza go pozytywnie) podpisac aneks do umowy.
    I kto tu mowi nie prawde?

    Jesli wiedzialbym wczesniej, ze z podwyzszeniem limitu wiaza sie takie cyrki,
    to przy wydawaniu karty od razu wzialbym maksymalny limit jaki chcieli mi wtedy
    dac. A teraz pewnie dam sobie spokoj.

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 5. Data: 2002-01-23 08:23:19
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Uzytkownik "Pletwal" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > czy ktos z szanownych grupowiczow probowal zmienic wielkosci limitu
    > dostepnego na kredytowym LUKAS'ie.

    Probowalem po kilku miesiacach uzywania, ale wtedy dostalem odpowiedz, ze
    bedzie to mozliwe dopiero po 1/2 roku uzytkowania karty. Widac z tego, ze
    dalej nie wiedza jak rozwiazac ten problem. A tak poza tym to w regulaminie
    stoi zapis , ze klient moze sie zwrocic o podwyzszenie limitu na karcie oraz
    , ze bank moze zaproponowac podwyzszenie limitu po 6-miesiacach. Chyba
    wynika z tego regulaminu, ze mowimy o zmianie limitu dla karty, ktora
    uzytkujemy a nie o wydawaniu nowej.

  • 6. Data: 2002-01-23 08:54:18
    Od: Pletwal <p...@p...onet.pl>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > , ze bank moze zaproponowac podwyzszenie limitu po 6-miesiacach. Chyba
    > wynika z tego regulaminu, ze mowimy o zmianie limitu dla karty, ktora

    Karte mam od maja zeszlego roku, wiec 6 miesiecy juz minelo.
    Kurcze, szkoda, ze przed wizyta nie zajrzalem do regulaminu.
    Moglbym wtedy podyskutowac z pania niedysponetka (badz co badz calkiem
    atrakcyjna ;-) )

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 7. Data: 2002-01-23 08:58:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > , ze bank moze zaproponowac podwyzszenie limitu po 6-miesiacach. Chyba
    > wynika z tego regulaminu, ze mowimy o zmianie limitu dla karty, ktora

    O- w następnej rozmowie z infolinią trzeba będzie przytoczyć ten punkt :-)
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-01-23 08:59:59
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A nie wystarczy tylko aneks do starej umowy zwiększający limit plus zmiana
    zabezpieczeń, albo po prostu nowa umowa dla tej samej karty ?
    Głupota totalna.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-23 09:24:44
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Zadzwonilem na Lukaslinie i otrzymalem odpowiedz, ze powwyzszenie limitu na
    KK jest na dzien dzisiejszy technicznie niemozliwe. Trwaja nad tym prace i w
    niedlugiej przyszlosci (tu nie uslyszalem terminu) nalezy dowiadywac sie na
    Lukaslinii kiedy bedzie to mozliwe. Pozostaje poczekac.

  • 10. Data: 2002-01-23 10:47:56
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

    > Tez bylem wczoraj w tej sprawie i tez dostalem ta sama informacje (zwrócic,
    > zastrzec karte i wystapic o nowa).
    > Glupota do n-tej potegi.
    > Nawet nie chce mi sie komentowac.

    ja juz bylem po raz pierwszy pol roku temu bo poczatkowo mialo byc po trzech
    miesiacach, pozniej
    dowiedzialem sie, ze po szesciu, a jak bylem po szesciu to powiedziano mi, ze
    niewiadomo kiedy