  • 1. Data: 2008-06-02 21:32:12
    Temat: Zlecenia przyszle z prognoza salda
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Czy w ktoryms z kont ktos sobie przypomina (ja jakos nie moge) forme
    podawania zaplanowanych przelewow przyszlych w polaczeniu z prognoza
    oparta na aktualnym saldzie.
    Przykladowo mam iles na koncie, zakladam sobie roznego typu zlecenia
    przyszle i zagladajac w "moje finanse" czy jak to nazwac, widze, kiedy
    skoncza mi sie srodki, wzglednie zaczne korzystac z debetu.
    Drobiazg, ale czasem by sie przydal, zeby wchodzac z jakims dodatkowym
    pilnym przelewem widziec, czy nie uniemozliwi on realizacje jakiegos
    pozniejszego zlecenia.

  • 2. Data: 2008-06-03 07:15:17
    Temat: Re: Zlecenia przyszle z prognoza salda
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 23:32:12 +0200, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > Drobiazg, ale czasem by sie przydal, zeby wchodzac z jakims dodatkowym
    > pilnym przelewem widziec, czy nie uniemozliwi on realizacje jakiegos

    Nie znam niczego takiego. Nie wystarczy arkusz kalkulacyjny?
    W inteligo jest możliwość blokowania środków w momencie zlecania przelewu
    z datą przyszłą.

  • 3. Data: 2008-06-03 07:23:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    jureq pisze:

    > Nie znam niczego takiego. Nie wystarczy arkusz kalkulacyjny?

    Wystarczy, ale miloby bylo, jesli taka prognoza by byla. Albo chociaz
    podsumowanie kwoty na zlecenia przyszle, w zadanym okresie czasu.
    taki przydatny wodotrysk.

  • 4. Data: 2008-06-03 14:57:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Wystarczy, ale miloby bylo, jesli taka prognoza by byla. Albo chociaz
    > podsumowanie kwoty na zlecenia przyszle, w zadanym okresie czasu.
    > taki przydatny wodotrysk.

    Inteligo

  • 5. Data: 2008-06-03 15:11:41
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy, ale miloby bylo, jesli taka prognoza by byla. Albo chociaz
    > podsumowanie kwoty na zlecenia przyszle, w zadanym okresie czasu.
    > taki przydatny wodotrysk.

    Podsumowanie kwoty zleceń zaplanowanych jest w Nordei.

    marekz

  • 6. Data: 2008-06-03 19:11:28
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Drobiazg, ale czasem by sie przydal, zeby wchodzac z jakims dodatkowym
    > pilnym przelewem widziec, czy nie uniemozliwi on realizacje jakiegos

    Sezam w BPH ma taki wodotrysk. Nazywa się to to Projekcje finansowe. Możesz
    opcjonalnie uwzględnić transakcje które zostaly zawarte do 3 m-cy wstecz ,
    plus przelewy odroczone , plus jakieś inne jeszcze nie zdefiniowane w
    systemie operacje. Dodatkowo można określić przez ile miesiecy transakcje
    bedą się powtarzać (do 3). W efekcie dostaje się mały wykres z zestawieniem
    przyjętych transakcji. ktory można zapisać.

    pozdrawiam
    as

  • 7. Data: 2008-06-03 20:18:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podsumowanie kwoty zleceń zaplanowanych jest w Nordei.

    Wiedzialem, ze gdziec cos takiego musialem widziec...
    Tyle, ze tam to ja robie jedno zlecenie w miesiacu :(

  • 8. Data: 2008-06-03 20:19:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Adam S. pisze:
> [...]
    > miesiecy transakcje bedą się powtarzać (do 3). W efekcie dostaje się
    > mały wykres z zestawieniem przyjętych transakcji. ktory można zapisać.

    Juz pozegnalem sie z sezamem......