  • 1. Data: 2009-12-29 20:17:21
    Temat: Re: Wywiad z prezesem BZ WBK
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Gru, 11:24, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7360568,Morawiec
    ki__Wojna_o_lokat...

    "w nadchodzącym roku najważniejszym instrumentem walki staną się konta
    osobiste. "
    ciekawe co zrobi BZWBK aby mnie przekonać, że warto mieć u nich konto.
    Będzie nowa oferta "pod obcasem" dla facetów czy coś takiego?;)

  • 2. Data: 2009-12-29 20:48:25
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > ciekawe co zrobi BZWBK aby mnie przekonać, że warto mieć u nich konto.
    > Będzie nowa oferta "pod obcasem" dla facetów czy coś takiego?;)

    pewnie pojawi sie jakies darmowe konto internetowe na wzor tego
    co juz mamy na rynku i zrobia z tego mega sukces w gazetach :>

  • 3. Data: 2009-12-29 20:54:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysiek"
    a.googlegroups.com

    > ciekawe co zrobi BZWBK aby mnie przekonać, że warto mieć u nich konto.
    > Będzie nowa oferta "pod obcasem" dla facetów czy coś takiego?;)

    Znająć ich to nic nie zrobią. Wyjdą z założenia, że klientowi wystarczy sama
    przynależność do BZ WBK, ot taki swoistego rodzaju prestiż.
    Oczywiście chciał bym, że by było inaczej bo mimo ich mizernej oferty kont
    osobistych w PLN darzę ich wielką sympatią i paradoksalnie życzę im jak
    najlepiej.
    No nic, czekamy na ruch BZ WBK.

  • 4. Data: 2009-12-29 21:07:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Paweł" news:hhdpv3$pk1$1@achot.icm.edu.pl

    > pewnie pojawi sie jakies darmowe konto internetowe na wzor tego
    > co juz mamy na rynku i zrobia z tego mega sukces w gazetach :>

    jeżeli hasła sms'owe nadal będą płatne, zaś samą zachętą ma być
    "darmowności" konta (tj. bezpłatne prowadzenie) to nie wróżę im dużego
    sukcesu.

  • 5. Data: 2009-12-29 22:10:12
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Na miejscu prezesa BZWBK nic bym nie robił. Mimo mizernej oferty, mają
    świetne wyniki
    I kwartał 2007 - 1 133 000 kont
    I kwartał 2008 - 1 284 000 kont
    III kwartał 2009 - 1 582 000 kont (wszystkie dane z Rzepy)
    Niezłych sprzedawców musi mieć ten bank.

  • 6. Data: 2009-12-29 22:26:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Jacenty pisze:
> [...]
    > I kwartał 2008 - 1 284 000 kont
    > III kwartał 2009 - 1 582 000 kont (wszystkie dane z Rzepy)
    > Niezłych sprzedawców musi mieć ten bank.

    przecież można tam zupelnie gratisowe konto zalozyc...minusem są płatne
    (50gr) przelewy oraz debetowka platna (jeżeli nie wykona się min. 1
    transakcji bezgotowkowej)...chociaz to w zasadzie symboliczny warunek

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-12-30 07:22:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 21:48:25 +0100, Paweł napisał(a):

    > pewnie pojawi sie jakies darmowe konto internetowe na wzor tego co juz
    > mamy na rynku i zrobia z tego mega sukces w gazetach :>

    Darmowe może tak, ale internetowe. Jak? Skoro tam wszystko trzeba
    załatwiać w oddziale i nawet partyline to fikcja hłe hłe.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-12-30 08:36:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hhdvnj$2dds$2@opal.icpnet.pl

    > przecież można tam zupelnie gratisowe konto zalozyc...minusem są płatne
    > (50gr) przelewy oraz debetowka platna (jeżeli nie wykona się min. 1
    > transakcji bezgotowkowej)...chociaz to w zasadzie symboliczny warunek

    O ile warunek jednej transakcji bezgotówkowej wykręconej na debetówce to
    żaden problem to płatne przelewy + kody SMS nie przystoją.

  • 9. Data: 2009-12-30 10:02:54
    Temat: Re: Wywiad z prezesem BZ WBK - konto24.pl
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Valdi"

    > O ile warunek jednej transakcji bezgotówkowej wykręconej na debetówce
    > żaden problem to płatne przelewy + kody SMS nie przystoją.

    wlasnie na pocz grudnia skusilem sie na konto24.pl konieczne do obslugi
    debetowego MasterCarda Payback (dodatkowe punkty)
    Przy jednej transakcji na mies mam karte za darmo a konto jest tez
    darmowe bo uzywane w sposob bierny - tylko na podglad, zeby wiedziec co
    sie dzieje na karcie.

    A dzieje sie oczywiscie - BZWBK jest w tej chwili chyba jedynym bankiem,
    ktory nie umie rozliczyc platnosci karta na stacjach Neste. Inne sie
    tego nauczyly a oni po tankowaniu 21 XII i zaksiegowaniu 24 XII do dzis
    wyswietlaja blokade srodkow, utrudniajac mi nastepne operacje.
    Blokada ma dzis zniknac - ten dzien konca blokady wyglada w BZWBK24 tez
    ciekawie - pierwszy ekran z kontem pokazuje srodki dostepne pomniejszone
    o blokade, a jak sie wejdze w karty i blokade to system podaje "brak
    blokad" - ponoc to jest jak najbardziej prawidlowa reakcja systemu :-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2009-12-30 13:47:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Gru, 09:36, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > O ile warunek jednej transakcji bezgotówkowej wykręconej na debetówce to
    > żaden problem to płatne przelewy + kody SMS nie przystoją.

    Mnie to się nie podoba.
    Mam sobie alarm w komórce ustawić przypominający, że jedna transakcję
    w miesiącu
    trzeba wykonać debetówką? Niektóre banki potrafią liczyć razem
    transakcje wykonane kartą debetową i kredytową, dlaczego BZWBK nie? W
    pewnym sensie można powiedzieć, że pobierają opłatę karną
    za posiadanie KK BZWBK.