  • 1. Data: 2003-09-19 14:30:41
    Temat: Wygrałem w konkursie BPH-PBK
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Mam pytanie czy tylko ja, czy może to jest standard dla wszystkich
    którzy wypełnili. Obecnie już nie pamiętam jakie hasło wpisałem.
    Dostałem tandetny Phone Stend Model No. 8310.
    Treść dołączonego listu:

    Szanowny Panie, mam przyjemność poinformować o Pana wygranej w konkursie
    "Wielka Podróż za jedną Kartę", zorganizowany przez Bank
    Przemysłowo-Handlowy PBK. Wymyślone przez Pana hasło reklamowe,
    promujące karty kredytowe BPH PBK, zostało uznane przez komisję
    konkursową za bardzo oryginalne. W związku z powyższym - zgodnie z
    postanowieniem 4.3c Regulaminu Konkursowego - otrzymuje Pan nagrodę
    rzeczową w postaci podstawki pod telefon komórkowy, którą załączamy do
    niniejszego pisma. Serdecznie gratuluję! Przy tej okazji pragnę również
    podziękować za korzystanie z usług naszego Banku. Zapraszam do dalszej
    współpracy, wierząc, iż oferta BPH PBK jest dla Pana satysfakcjonująca.
    Zachęcamy również do złożenia wniosku o dodatkową kartę za darmo oraz do
    wzięcia udziału w organizowanej przez BPH PBK loterii, związanej z
    oferowanymi przez Bank kartami kredytowymi - "Płać kartą, wygraj
    wycieczkę". Szczegółowe informacje, dotyczące oferty promocyjnej oraz
    loterii, znajdują się na stronie internetowej
    http://www.kartykredytowe.pl
    Z poważaniem,
    Xxxx Xxxx

  • 2. Data: 2003-09-19 14:36:50
    Temat: Re: Wygrałem w konkursie BPH-PBK
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Coś chyba cienko przęda bo tak atakują, szczegóły tu:
    http://wiadomosci.sggw.waw.pl/2003/09/bank.doc
    lub
    http://wiadomosci.sggw.waw.pl/2003/09/bank.pdf

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-09-19 14:43:38
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    - otrzymuje Pan nagrodę
    > rzeczową w postaci podstawki pod telefon komórkowy, którą załączamy do
    > niniejszego pisma. Serdecznie gratuluję!

    Ale Ci nagrode dali - niemow tylko, ze to byla glowna nagroda????

    Fajas

  • 4. Data: 2003-09-21 00:44:22
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Mam pytanie [...]

    Witam,

    a ja mam prosbe - pisz w iso-8859-2...

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2003-09-22 07:38:57
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > a ja mam prosbe - pisz w iso-8859-2...
    >

    > Pozdrawiam,

    Staram się, ale ciągle coś z tym outlookiem się dzieje i przestawia się
    na windows. Przepraszam