  • 11. Data: 2009-10-01 22:53:30
    Temat: Re: Wpłatomat Multi zeżarł mi pieniądze....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:
    > Przejeżdżałem akurat koło multi i
    > pomyslałem, ze je wpłacę, bo inaczej zaraz gdzieś rozpieprzę i będę
    > sie potem skrobał w głowę, na co je wydałem. No i masz ..;-)

    Przeznaczonym ci bylo kasy nie miec to i nie masz.
    Przeznaczenia nie oszukasz.

  • 12. Data: 2009-10-01 23:41:12
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 00:52, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > No to masz przechlapane, bo takiej kwoty jak podałeś nie znajdą.

    Zawsze mogą znaleźć wiecej..;-)

  • 13. Data: 2009-10-01 23:41:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 00:53, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Przeznaczonym ci bylo kasy nie miec to i nie masz.
    > Przeznaczenia nie oszukasz.

    A śmierć dałoby radę wykiwać ?

  • 14. Data: 2009-10-01 23:49:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Zawsze mogą znaleźć wiecej..;-)

    ale to wtedy nie twoje. beda czekali az ktos sie zglosi z taka wlasnie
    kwotą.

  • 15. Data: 2009-10-02 05:38:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 16:41:52 -0700, szczurwa napisał(a):

    > A śmierć dałoby radę wykiwać ?

    No i po co? Chcesz się w nieskończoność z bankami użerać ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-10-02 05:40:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 18:49:43 -0500, witek napisał(a):

    > ale to wtedy nie twoje. beda czekali az ktos sie zglosi z taka wlasnie
    > kwotą.

    W sumie ciekawe jak to będzie, bo teraz jest przecież deklaracja
    wpłacanej kwoty, czyli z logów wpłatomatu będzie > zadeklarowano 100 i
    jest 100 w papierze a klient zgłosił reklamację na 70 :)

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-10-02 09:58:36
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 13:13:19 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > Ciekawe, ile dni/tygodni/miesięcy będzie trwało rozpatrzenie
    > reklamacji...Ile obstawiacie ?

    Rozumiem, że takie zeżarcie odbywa się tak, że wpłatomat informuje o
    włożonej kwocie, Ty potwierdzasz, po czym wpłatomat stwierdza, że jednak
    coś mu nie pasuje?

  • 18. Data: 2009-10-02 13:46:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 02 Oct 2009 11:58:36 +0200, Technolog napisał(a):

    > Rozumiem, że takie zeżarcie odbywa się tak, że wpłatomat informuje o
    > włożonej kwocie, Ty potwierdzasz, po czym wpłatomat stwierdza, że jednak
    > coś mu nie pasuje?

    Zazwyczaj tak, że w trakcie przyjmowania pieniędzy wpłatomat się resetuje
    i albo startuje od początku albo pisze "Chwilowo nieczynny"

  • 19. Data: 2009-10-02 16:40:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Paź, 11:58, Technolog <t...@g...kropka.com> wrote:

    Wypluł informację o awarii modułu gotówkowego i konieczności
    wyjaśienia transakcji. Maszyna chyba NCR.

  • 20. Data: 2009-10-02 22:28:49
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    szczurwa pisze:
    > On 2 Paź, 11:58, Technolog <t...@g...kropka.com> wrote:
    >
    > Wypluł informację o awarii modułu gotówkowego i konieczności
    > wyjaśienia transakcji. Maszyna chyba NCR.

    U mnie reklamacja została rozpatrzona w mniej niż 24h.
    Uznanie rachunku zostało wykonane bardzo szybko, potem trwało
    rozpatrywanie reklamacji... i nikt więcej się nie odezwał ;-)
    Ale że sprawa załatwiona to nie wnikałem.