  • 1. Data: 2009-06-12 22:05:00
    Temat: Wplatomat ING Banku
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy wpłatomat ING Banku przyjmie mi 1 zł?
    Muszę wpłacić, żeby zrobić gdzieś przelew na 90 groszy, a nie mam w tej
    chwili już pieniedzy na koncie.

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-06-12 22:10:01
    Temat: Re: Wplatomat ING Banku
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wpłatomat ING Banku przyjmie mi 1 zł?

    Przyjmuje tylko banknoty.

  • 3. Data: 2009-06-12 22:37:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    corner pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przyjmuje tylko banknoty.

    Tak myślałam. Dzięki.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-06-13 12:40:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" h0uc66$9ct$...@n...news.atman.pl

    > Przyjmuje tylko banknoty.

    : Tak myślałam. Dzięki.

    Wpłać przelewem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-06-13 20:40:45
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 14:40:35 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Wpłać przelewem. ;)

    lub w kasie ING, aczkolwiek kwota 1zł...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_3.php

  • 6. Data: 2009-06-16 21:16:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Cze, 00:05, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Czy wpłatomat ING Banku przyjmie mi 1 zł?
    > Muszę wpłacić, żeby zrobić gdzieś przelew na 90 groszy, a nie mam w tej
> [...]

    Animka, podaj nr rachunku, to Ci prześlę te 90 groszy, z czystej
    sympatii i bez złośliwości, w podzięce za Twą fantazję, bo trzeba ją
    mieć, a także spory dystans do siebie i świata nadto, aby zadać takie
    pytanie tu na grupie !
    pozdrawiam,

    szczurwa

  • 7. Data: 2009-06-16 23:13:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    szczurwa pisze:

> [...]
    > sympatii i bez złośliwości, w podzięce za Twą fantazję, bo trzeba ją
    > mieć, a także spory dystans do siebie i świata nadto, aby zadać takie

    Nie mogłam zrobić wewnętrznego przelewu na kartę kredytową w Polbanku
    (wisiało tam ponad stan 90 groszy).
    Dzisiaj poszłam do ING Banku i wpłaciłam do wpłatomatu 10 zł i przelałam
    te 90 groszy na kartę w Polbanku.
    Postaram się jak najszybciej spłacić ta kartę i sie jej pozbyć, bo ciągle
    jakieś szopki robią. Dobrze, że zaglądam na Polbank24, bo bym nie
    wiedziała, że znowu mi wisi jakaś kwota na minusie.
    Ze względu na swoje bezpieczeństwo i spokój muszę tej karty się pozbyć jak
    najszybciej.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-06-16 23:15:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    szczurwa pisze:

> [...]
    > sympatii i bez złośliwości, w podzięce za Twą fantazję, bo trzeba ją
    > mieć, a także spory dystans do siebie i świata nadto, aby zadać takie

    Jedno Ci jeszcze napiszę:
    Wstyd to kraść i z d* spaść. Kapujesz?
    Ja się nie mam czego wstydzić.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-06-17 06:46:55
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 01:13:17 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > wiedziała, że znowu mi wisi jakaś kwota na minusie.
    > Ze względu na swoje bezpieczeństwo i spokój muszę tej karty się pozbyć jak

    Może zacznij czytać wyciągi i spłacać w terminie całość kwoty. Problemy
    znikną :).

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-06-17 14:34:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Cze, 01:15, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Jedno Ci jeszcze napiszę:
    > Wstyd to kraść i z d* spaść. Kapujesz?
    > Ja się nie mam czego wstydzić.

    Mam na podorędziu kilka innych "wstydliwych" sytuacji, lecz nie wypada
    chyba w rozmowie z Damą posługiwać się narzeczem Ludzi Morza ?