  • 11. Data: 2003-02-22 18:46:42
    Temat: Re: Wiedzialem...
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:Xns932ABDE4E54541262167@212.182.58.14...
    > Nastepna rzecz o ktorej zapomnieli poinformowac na swojej www...
    Pisze,
    > ze dla uczniow i studentow jest taniej bo tylko 3zl m-c za prowadzenie
    > konta. Dzwonie, zeby mnie zapisali jako ucznia, a typ mowi, ze to sie
    > tylko tyczy szkol policealnych itp, a juz takiego liceum na przyklad
    > nie obejmuje :/ 2-3 miechy i rezygnuje. Potrzebne mi narazie to konto
    > tylko. Pytanko jak zrezygnowac z konta internetowego ?

    Przepraszam, ja tylko w kwestii formalnej: a to powyżej to o jakim
    banku traktuje? Bo nijak nie mogę zaskoczyć.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2003-02-22 19:06:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b38gic$mid$1@nemesis.news.tpi.pl, Jarosław Lech
    <j...@a...net.pl>:
    > Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Przepraszam, ja tylko w kwestii formalnej: a to powyżej to o jakim
    > banku traktuje? Bo nijak nie mogę zaskoczyć.

    Chyba Kredyt Bank, bo pojawilo sie w watku o KB (?)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-02-22 19:29:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 22 Feb 2003 19:46:42 +0100, Jarosław Lech
    <j...@a...net.pl> wrote:

    >Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    >Pisze,
    >
    > Przepraszam, ja tylko w kwestii formalnej: a to powyżej to o jakim
    >banku traktuje? Bo nijak nie mogę zaskoczyć.

    ePKO
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 14. Data: 2003-02-22 20:01:55
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Jaroslaw Lech <j...@a...net.pl> naskrobal(a) w

    > Przepraszam, ja tylko w kwestii formalnej: a to powyzej to o
    > jakim
    > banku traktuje? Bo nijak nie moge zaskoczyc.

    PKO BP oddzial internetowy.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167