  • 11. Data: 2005-04-11 11:24:50
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    >  Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.

    Nie, news jeszcze cieplutki :-)

    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Fju, fjuuu, ...koniec promocji ... to się będzie działo ;-)

    Może w celu skanalizowania spodziewanej frustracji
    załozyć specjalne wątki na PBB?
    -tu się mozna wyżalić na VW
    -tu można bluzgać na VW
    -tu można oprotestować ...
    -...

    No a Lukas chyba teraz przeżyje 'wędrówkę ludów'
    ostało się coś fullfree poza nim?

  • 12. Data: 2005-04-11 11:34:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-04-11 13:24:

    > Nie, news jeszcze cieplutki :-)

    > Fju, fjuuu, ...koniec promocji ... to się będzie działo ;-)

    Myślę, ze nic się nie będzie działo. VW nie deklarował wszem i wobec
    swojej darmowej filozofii.
    KJ

  • 13. Data: 2005-04-11 11:38:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Myślę, ze nic się nie będzie działo. VW nie deklarował wszem i wobec
    > swojej darmowej filozofii.

    "Filozofia" nadal jest darmowa :-))))

  • 14. Data: 2005-04-11 11:54:13
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-11 13:34, Kamil Jońca wrote:

    > Myślę, ze nic się nie będzie działo.

    Jak nie jak tak. To jest(będzie było) 3-cie moje konto po inteligo i
    mbanku i badzo przyjemne były darmowe przelewy i jeśli będę musiał
    płacić to ja rezygnuję i pewnie wiele osob tak zrobi.

    --
    Peet

  • 15. Data: 2005-04-11 11:56:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Peet said the following On 2005-04-11 13:54:

    > Jak nie jak tak. To jest(będzie było) 3-cie moje konto po inteligo i
    > mbanku i badzo przyjemne były darmowe przelewy i jeśli będę musiał
    > płacić to ja rezygnuję i pewnie wiele osob tak zrobi.

    Ale tu nie chodziło o rezygnację a o publiczne psioczenie :-) Bo ja druk
    wypowiedzenia też już mam gotowy i pewnie jutro wyślę.

    KJ

  • 16. Data: 2005-04-11 11:58:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to konto kosztowało 10zł a potem w promocji 0zł
    > promocja się skończyła ;]

    Czyli biorąc pod uwagę normalną cenę tego konta (a nie tę promocyjną) mamy
    od maja 50% obniżkę :-)) Hurra ;-))) !

  • 17. Data: 2005-04-11 12:02:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to konto kosztowało 10zł a potem w promocji 0zł
    > promocja się skończyła ;]

    Owszem tak było, ale w czasach 'zdrady za 50gr'
    juz było darmowe i wielu zawiedzionym na mBanku
    jawiło się jako 'ostoja sprawiedliwości' ...

  • 18. Data: 2005-04-11 12:15:53
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    Ale zgodnie z nową TPiO - przelewy WWW są dalej za free...
    czy czegoś nie doczytałem ?

  • 19. Data: 2005-04-11 12:17:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jawiło się jako 'ostoja sprawiedliwości' ...

    Oczywiście chodzi o sprawiedliwość społeczną, prawda ;-) ?

  • 20. Data: 2005-04-11 12:21:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ale zgodnie z nową TPiO - przelewy WWW są dalej za free...
    > czy czegoś  nie doczytałem ?

    A skad znasz _nową_ TPiO?