  • 1. Data: 2003-01-15 21:22:19
    Temat: Ubezpieczenie domu i mieszkania?
    Od: "StGo" <s...@p...net.pl>

    Witam,
    mam pytanie czy ktos moze doradzic cos gdzie najlepiej i najpewniej
    ubezpieczyc mieszkanie i dom.
    Wiem, ze sa firmy, ktore w pakiecie maja NNW osob.
    Dziekuje za informacje, opinie i doswiadczenia jakie mieliscie z firmami
    ubezpieczeniowymi
    Pozdrawiam
    Staszek

  • 2. Data: 2003-01-16 00:59:03
    Temat: Re: Ubezpieczenie domu i mieszkania?
    Od: "Mnm" <m...@p...pl>

    Nie znam ofert zbyt wielu firm, ale według mnie najciekawsze jest
    ubezpieczenie w Commercial Union, choc mało kto wie, że oni też ubezpieczają
    mieszkania .
    Podstawowa różnica to ubezpieczenie według Nowej Wartości czyli ubezpieczasz
    np. telewizor według wartości jaką ma nowy w sklepie (nawet jak ma 10 lat) i
    jak złodziej ci go wyniesie, to dostajesz kasę na nowy sprzet.

    Co najciekawsze to działa i składka jest mniejsza niż w innych firmach za tą
    samą Sumę Ubezpieczenia, a ponadto zakres ubezpieczenia jest bardzo szeroki
    "W STANDARDZIE" i druga ważna sprawa, to mieszkanie jest ubezpieczone na
    jego realną wartość.
    Bliższe szczegóły na priva
    pozdrawiam
    Marek .

  • 3. Data: 2003-01-16 08:31:40
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    > Wiem, ze sa firmy, ktore w pakiecie maja NNW osob.
    > Dziekuje za informacje, opinie i doswiadczenia jakie mieliscie z firmami

    Ja może od innej strony ;-) Warto oczywiście porównywać zakres
    ubezpieczenia, opłaty jak i analizować tzw. wykluczenia. Ale nie mniej
    istotne są procedury wypłaty odszkodowań... Tego niestety nie znajdziesz
    raczej w internecie, ani w innej formie - tutaj musisz zdać się na opinie
    grupowiczów..
    Ze swej strony bardzo zadowolony jestem z obsługi, szybkości działania i
    wysokości odszkodowania uzyskanego swego czasu od Ergo Hestia.

    RJCz

  • 4. Data: 2003-01-16 14:26:20
    Od: "Dariusz Nowak" <d...@x...wp.pl>

    hej, jestem brokerem z Częstochowy - jeśli jesteś z okolicy to mogę pomóc

  • 5. Data: 2003-01-16 15:38:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dariusz Nowak"
    > hej, jestem brokerem z Częstochowy - jeśli jesteś z okolicy to mogę pomóc

    ale z domem maklerskim ING nie masz nic wspolnego ;-))
    patrz dzisiejszy wątek "fenomen czestochowy" na pl.biznes.wgpw
    http://groups.google.pl/groups?dq=&hl=pl&lr=lang_pl&
    ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=b
    05sne%24kbs%241%40news.gazeta.pl
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-01-16 18:12:16
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mnm" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nie znam ofert zbyt wielu firm, ale według mnie najciekawsze jest
    > ubezpieczenie w Commercial Union, choc mało kto wie, że oni też
    ubezpieczają
    > mieszkania .

    A co jeszcze ubezpieczaja poza "też mieszkaniami"?

    Karol