  • 21. Data: 2010-06-16 00:13:39
    Temat: Re: Tusku w Sandomierzu oberwał w ryja
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    A kto widział jak Tusk dostaje w ryja?
    Może żona go ugryzla i to jest jego sprawa (rodzinna).

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-06-16 10:37:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hv8ejr$274$...@i...gazeta.pl

    > Aktualnie nadaję z parku białostockiego, gdzie jest HotSpot Urzędu Miasta
    > opłacany z podatków mieszkańców -- między innymi moich podatków. :) Ale ja
    > korzystam teraz z czyjegoś prywatnego HotSpotu, do którego samodzielnie
    > (i samosumnie? -- nie, bez przepychanek) podłączył się mój notebook biorąc
    > za dobrą monetę nazwę/SSID 'linksys'. :)

    > Urząd Miasta mógłby chyba zaoszczędzić na swoim (wątpliwej niestety jakości)
    > HotSpocie -- ten prywatny jest jednak lepszy. :) Zaoszczędzone pieniądze można
    > przekazać powodzianom. :)

    http://eneuel.comyr.com/Miastowy_HotSpot/

    Pozdrawiam ;) prezydenta Truskolaskiego -- pracownika białostockiej Ekonomii.
    Czy moje usługi, świadczone niegdyś Ekonomii (czy uczelni białostockiej w ogóle)
    mogły być aż tak złe? (lub choćby na poziomie zbliżonym to tej makabreski?) Na
    pewno nie. Jak więc to dzieje się, że Miasto wywala w śmietnik pieniądze podatników?
    :)
    Pierwsza lepsza osoba zestawi lepsze połączenie WiFi niż profesjonaliści zatrudnieni
    przez białostocki Urząd Miasta. :)

    Oczywiście prezydent Truskolaski (wzorem pedalskiego logo) może zatrudnić (za
    pieniądze podatników) profesjonalistów, którzy uznają ten HotSpot za arcydzieło
    sztuki łączności bezprzewodowej. :)

    Nie dość, że tak zwany świat śmieje się z białostoczan, nazywając ich pedałami
    (bo Miasto przyjęło logo niemal identyczne z logiem homoseksualistów) to
    i wizytówka miasta, jaką są białostockie Planty, pokazuje denny poziom HotSpotu...
    (a przeca ten HotSpot jest przeznaczony przede wszystkim gościom, przyjezdnym)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'