  • 11. Data: 2002-05-16 14:58:41
    Temat: Re: Telepekao 24 - zmiana na gorsze - wyciagi cd.
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    "Mariusz Wisniewski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ac09mt$pih$1@news.tpi.pl...

    > jestem po rozmowie z TP24; wydali wewnterzne zarzadzenie o niestemplowaniu
    > komputerowo przygotowanych potwierdzen przelewow, nie zamierzaja tego
    > zmienic, szkoda - szukac innego banku?

    Takie potwierdzenia to mogę sobie sam w dowolnej ilości wydrukować.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 12. Data: 2002-05-16 15:35:52
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    > "Mariusz Wisniewski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    jaki bank proponujecie w zamian ?

  • 13. Data: 2002-05-16 18:13:47
    Temat: Re: Telepekao 24 - zmiana na gorsze - wyciagi
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    Kurde ale sie porobilo. Mam ten sam problem co Wy.
    Mozecie polecic jakis bank dla firm:
    1) koniecznie internet
    2) potwierdzenia przelwowo do ZUS i US tanio
    3) calosc w miare tania.

    Myslalem o multibanku. A co Wy na to?
    Andrzej