  • 11. Data: 2011-05-05 18:06:14
    Temat: Re: Srebro 2
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4dc2e2a8$0$2501$65785112@news.neostrada.pl...

    > "root" <r...@v...pl> wrote in message

    too-much-of-a-good-thing-2011-05-02

    > ale to jest bez sensu...
    > dzieki temu chinole obeżrą się taniej w commodities..
    > coś słaba ta teoria..

    4 miesiące temu było po $26
    O czym tu w ogóle mowa, pompka 100% od stycznia

  • 12. Data: 2011-05-05 18:16:19
    Od: root <r...@v...pl>

    > 4 miesiące temu było po $26
    > O czym tu w ogóle mowa, pompka 100% od stycznia

    W zasadzie to masz rację. Nie wiem co dziwnego w sreberku. Klasyczna
    banieczka, klasyczne pęknięcie i teraz będzie pewnie klasyczny trend boczny
    o dużej zmienności.

  • 13. Data: 2011-05-05 18:18:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ipuov6$7pi$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    too-much-of-a-good-thing-2011-05-02

    > 4 miesiące temu było po $26
    > O czym tu w ogóle mowa, pompka 100% od stycznia

    pompka jasne.
    ale czyżby sprott opchnał wszystko pod "górkę" ?
    nie chce mi sie wierzyć. Jeśli nie, to coś innego jest na rzeczy.
    Takiej akcji nie robi sie jak sie ma pełny portfel srebra.
    Nawet po 100% w górę. No chyba że opchnął. Wtedy insza inszość
    Wczoraj mówil że nie... i komu tu wierzyć...:)
    http://kingworldnews.com/kingworldnews/Broadcast/Ent
    ries/2011/5/3_Eric_Sprott.html
    Anyway, nie mam srebra, i g mnie to obchodzi, ale 25% w 3 dni strasznie
    dymi...

    george

  • 14. Data: 2011-05-05 18:22:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    \
    > ale czyżby sprott opchnał wszystko pod "górkę" ?

    Mamy tu zbyt dużo zbiegów okoliczności, żeby to był przypadek.
    Wysycone rynki, info o ochnięciu srebra przez Sprpsa, info o podniesieniu
    depo, zabicie Obamy.
    Pewnie jeszcze coś się uzbiera, ale dla jasności umysłu tradera nie czytam
    żadnych bredni oprócz tej grupy i ifutures:)

  • 15. Data: 2011-05-05 18:22:38
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mamy tu zbyt dużo zbiegów okoliczności, żeby to był przypadek.
    > Wysycone rynki, info o ochnięciu srebra przez Sprpsa, info o podniesieniu

    OSAMY

    :)))))

  • 16. Data: 2011-05-05 18:22:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > Nie do końca słaba. Sadzisz, że chinole uśmiechają się do siebie jak widzą
    > ze im obliga amerykańskie zjada upadek dolara? Zresztą wszystkie kraje
    > rozwijajace sie i bardzo bogate mają tego tony, więc co - na makulaturę
    > oddadzą? Po co zresztą jeżdzą do Norwegii jak na sraczkę. Żeby pogadać o
    > starożytnych Wikingach?

    No ale sobie przeczysz.( albo sie nie dogadaliśmy....)
    weź mi wyjaśnij, dolar UP wiec chinole happy czy nie ?
    jak chinole happy to chyba usa nie bardzo happy.
    Juz sie pogubiłem w tej logice.
    Zreszta pytam o srebro.

    > Jasne dzisiaj ;)

    a to co akurat ma do rzeczy... Jaki ma sens walenie srebra w bambus i
    jednoczesnie dolara w górę ???
    przeciez nie mozna chinolom robić loda na dwie ręce. to juz zupełny
    hardcore.

    george

  • 17. Data: 2011-05-05 18:27:38
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ipupsv$bgh$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Pewnie jeszcze coś się uzbiera, ale dla jasności umysłu tradera nie czytam
    > żadnych bredni oprócz tej grupy i ifutures:)

    zgadzam sie, dla tradera to piekna jazda.
    fundamentalnie jednak mam problem ze złapaniem jakiejś logiki.
    Rozumiem że jak ma ktoś większy krótką na metalu to akcja jest zrozumiała,
    ale krótkometrażowa.
    Teorii roota zupełnie nie jarzę. Chinole przeciez to nie trajderka, mają w
    dupie zagrywki na comexie
    (ja bym miał) i teraz bym kupował z dostawą niezależnie od zagrywek z
    zwiększeniem marginu.

    george

  • 18. Data: 2011-05-05 18:34:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > dupie zagrywki na comexie
    > (ja bym miał) i teraz bym kupował z dostawą niezależnie od zagrywek z

    Fundamentalnie... cały problem jest w tym co piszę w kółko, nie mamy i nie
    będziemy całego kompletu prawdziwych informacji, żeby oceniać jakiekolwiek
    fundamenty czegokolwie.
    To jest po prostu niemozliwe w przypadku dowolnej spółki, a co dopiero w
    skali świata i miliona krzyżowych powiązań.
    W ogóle nie wiem po co tym sobie zawracać gitarę i "brudzić" traderkę
    jakimiś nadziejami że będzie tak a tak, to bez sensu i postanowiłem jak
    nabardziej od tego uciekać.
    Impulsem do tych przmyśleń była lektura Darvasa (jak zrobiłem balona dudków
    na giełdzie).
    Szczerze polecam.
    Kluczowy cytat: kupiłem gazetę, oderwałem stronę z notowaniami, a resztę nie
    czytając wypieprzyłem do kosza.

    Co do "...Chinole przeciez to nie trajderka..."
    Skąd wiesz?
    Mają tyle kasy że mogą spokojnie sterować rynkami.
    Myślisz, że niby dlaczego mieliby tego nie robić?
    Bo wolą szyć koszulki bawełniane i montować elektronikę dla zachodu?
    ;)

  • 19. Data: 2011-05-05 18:43:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ipuqjt$f2h$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Myślisz, że niby dlaczego mieliby tego nie robić?
    > Bo wolą szyć koszulki bawełniane i montować elektronikę dla zachodu?

    chinczyk "pomaga" JPM wygrzebać/zanurzyć sie z krótkiej bo chce taniej kupic
    od publiki...
    hmm.... to ma jakiś sens. Wali nic nie wartym papierem w kontrakty bo i tak
    wiadomo że default comexu zostawi resztę claims z reką w nocniku bo to nie
    oni bedą stroną. Całkiem niezłe story.
    Jeszcze tylko tutuł lektury.

    george

  • 20. Data: 2011-05-05 18:50:16