  • 1. Data: 2003-07-12 14:58:39
    Temat: Słownik terminów bankowych
    Od: "Frozen" <n...@o...pl>

    Witam!

    Jestem gościnnie na tej grupie. Ostatnio zostałem poproszony (przez moją
    przyszła teściową), żeby przetłumaczyć pewną ankietę z angielskiego na
    polski. O ile ogólny angielski nie jest dla mnie obcy, o tyle pewne
    specyficzne słownictwo już nastręcza mi trochę problemów. Pojęcia takie jak
    "INM", "ALM", "FX-Trading" czy "MM/ Deposits" dla mnie, niebankowca, są
    całkiem obce. Czy znacie jakąś stronkę, która zawiera angielsko-polski
    słownik tego typu pojęć. Z góry dzięki za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam,

    Konrad

  • 2. Data: 2003-07-12 15:08:32
    Temat: Re: Słownik terminów bankowych
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Frozen" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > całkiem obce. Czy znacie jakąś stronkę, która zawiera angielsko-polski
    > słownik tego typu pojęć. Z góry dzięki za wszelką pomoc.

    Sprobuj tu poszukac http://www.wne.uw.edu.pl/finanse/Slownik/

    Pozdr. Michal