  • 1. Data: 2003-04-03 11:45:54
    Temat: Skąd sciągnąć AKTUALNE tabele kursów NBP?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Pytanie jak w temacie, chodzi mi o miejsce na sieci.
    Mam do wykonania przelew w PLN, którego wysokość jest określona w EUR.
    Niestety, tabele na stronach NBP uaktualniane są dopiero w godzinach
    popołudniowych, już po zamknięciu przyjmowania zleceń w mBanku na dany
    dzień.
    Najlepsze jest to, że na stronach Interii aktualna tabela kursów jest
    podawana już od rana, niestety jest to tylko kurs średni, a nie kursy
    kupna/sprzedaży, których ja muszę użyć do swojej płatności.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 2. Data: 2003-04-03 12:03:45
    Temat: Re: Skąd sciągnąć AKTUALNE tabele kursów NBP?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj"
    > Niestety, tabele na stronach NBP uaktualniane są dopiero w godzinach
    > popołudniowych, już po zamknięciu przyjmowania zleceń w mBanku na dany
    > dzień.

    bzdura - na http://www.nbp.pl/Kursy/KursyC.html
    kursy sa od rana - sprawdz sobie jutro
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-04-03 12:08:34
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    blad <b...@W...pl> napisał w

    > Użytkownik "Krzysztof K. Maj"
    >
    > bzdura - na http://www.nbp.pl/Kursy/KursyC.html
    > kursy sa od rana - sprawdz sobie jutro

    Wcale nie bzdura, bo właśnie na tej stronie sprawdzałem kursy. Dzisiaj
    np. została zaktualizowana o godzinie 13:25, dokładnie w tym momencie,
    gdy mBank zamknął przyjmowanie zleceń na III sesję Eliksiru.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-04-03 12:22:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Krzysztof K. Maj <kmaj@remove_this.krak.eu.org> wrote:

    > Najlepsze jest to, że na stronach Interii aktualna tabela kursów jest
    > podawana już od rana, niestety jest to tylko kurs średni, a nie kursy
    > kupna/sprzedaży, których ja muszę użyć do swojej płatności.

    Widzisz. Trochę się mijasz z prawdą.
    Na stronach NBP kursy średnie w południe są ogłaszane na _następny_ dzień.
    A na stronach Interii zapewne jest kurs na dany dzień, który na stronach NBP
    dostępny jest od południa dnia poprzedniego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-04-03 13:26:59
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> napisał w

> [...]
    > dzień. A na stronach Interii zapewne jest kurs na dany dzień, który
    > na stronach NBP dostępny jest od południa dnia poprzedniego.

    Masz rację, tego nie wziąłem pod uwagę. To jednak w niczym nie zmienia
    faktu, że obowiązująca w danym dniu tabela kursów kupna/sprzedaży jest
    publikowana dopiero w godzinach południowych dnia, w którym obowiązuje.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-04-03 13:55:55
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b6hcr8$g7p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > faktu, że obowiązująca w danym dniu tabela kursów kupna/sprzedaży jest
    > publikowana dopiero w godzinach południowych dnia, w którym obowiązuje.

    Na waluty.onet.pl informacje o fixingu NBP pojawiają sie parę minut po
    11-tej (wtedy to NBP ustala kursy na dzień następny).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-04-03 15:33:08
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BaLab"

    > Na waluty.onet.pl informacje o fixingu NBP pojawiają sie parę minut po
    > 11-tej (wtedy to NBP ustala kursy na dzień następny).

    na onecie jest tylko "dolar 4,0598 zł, euro 4,3632 "
    kursy te są w tabeli A kursów średnich http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html

    Poprzedni link ktory podawalem dotyczył kursów kupna/sprzedaży
    http://www.nbp.pl/Kursy/KursyC.html też podają na 3 kwietnia

    na dzień następny nikt nic nie podaje - zobaczymy jutro od rana
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-04-03 15:40:03
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "BaLab"

    > na onecie jest tylko "dolar 4,0598 zł, euro 4,3632 "

    A tak, prawda, sorry.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-04-03 16:24:26
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    BaLab <b...@p...com> napisał w news:b6hetc$5u2$1@news2.ipartners.pl:

    > Na waluty.onet.pl informacje o fixingu NBP pojawiają sie parę minut po
    > 11-tej (wtedy to NBP ustala kursy na dzień następny).

    Faktycznie ta strona jest niezła, ale fixing daje mi kurs średni, który
    jest osiągalny najwcześniej. Ja natomiast potrzebuję kursu
    kupna/sprzedaży, który publikowany jest z wręcz niedopuszczalnym
    opóźnieniem.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 10. Data: 2003-04-04 08:38:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj"
    Ja natomiast potrzebuję kursu
    > kupna/sprzedaży, który publikowany jest z wręcz niedopuszczalnym
    > opóźnieniem.

    na stronie http://www.nbp.pl/Kursy/KursyC.html masz te kursy od rana
    *** blad ***