  • 1. Data: 2013-05-21 10:49:35
    Temat: Rozwód z wiewiórkami
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Doszły do mnie słuchy, ze przy probie rozwodu z wiewiorkami
    /jak ogólnie wiadomo zmiana regulaminu & podniesienie poprzeczki /
    zaproponowano zniesienie opłaty za debetówke do "konta bez_podwyzki" ;)

    Ktos może dostał podobną propozycje ?

  • 2. Data: 2013-05-21 11:01:44
    Temat: Re: Rozwód z wiewiórkami
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-05-21 10:49, Waldek pisze:
> [...]
    > /jak ogólnie wiadomo zmiana regulaminu & podniesienie poprzeczki /
    > zaproponowano zniesienie opłaty za debetówke do "konta bez_podwyzki" ;)

    no właśnie, już się ktoś rozwodził z wiewiórkami?? Bo nie wiem czy już
    brać rozwód czy czekać aż ostatnie orzechy dadzą??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-05-21 11:03:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lolekanabolek napisał(a) :

    > no właśnie, już się ktoś rozwodził z wiewiórkami?? Bo nie wiem czy już
    > brać rozwód czy czekać aż ostatnie orzechy dadzą??

    A właśnie - czy orzechy dadzą za maj, jeśli teraz zastrzegę kartę?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 4. Data: 2013-05-21 11:12:12
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A właśnie - czy orzechy dadzą za maj, jeśli teraz zastrzegę kartę?

    Juz mam bardziej precyzyjne dane - dali zwolnienie z oplaty za karte na 5 m-cy
    :]

  • 5. Data: 2013-05-22 11:33:17
    Od: r...@o...pl

    On 21 Maj, 11:12, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:
    > U ytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisa w wiadomo
    cinews:knfdar$c0h$1@node2.news.atman.pl...

    > Juz mam bardziej precyzyjne dane - dali zwolnienie z oplaty za karte na 5 m-cy
    > :]

    wystarczy zadzwonić czy trzeba lecieć do oddziału?

  • 6. Data: 2013-05-22 12:16:01
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > /jak ogólnie wiadomo zmiana regulaminu & podniesienie poprzeczki /
    > zaproponowano zniesienie opłaty za debetówke do "konta bez_podwyzki" ;)

    Dlaczego nazywa się ich wiewiórkami?

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2013-05-22 13:12:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzexs napisał(a) :

    > Dlaczego nazywa się ich wiewiórkami?

    Oooo, kolega jest jednym z tych, którzy nie dbają o rozwój firmy
    niosącej misję - TV. W reklamach BGŻ występują wiewiórki.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 8. Data: 2013-05-22 17:58:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kni99a$5rk$...@n...news.atman.pl

    > Oooo, kolega jest jednym z tych, którzy nie dbają o rozwój
    > firmy niosącej misję - TV. W reklamach BGŻ występują wiewiórki.

    Wiewiórki rzucają orzechami i zmuszają żabki do pracy, aby odciążyć
    ludzi od mrówczej pracy; sowy dają kredyty na domy, w których ludzie
    składają jaja... A teraz do tego zwierzyńca dołączają wirusy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-05-22 18:04:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 21 May 2013 10:49:35 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > wiadomo zmiana regulaminu & podniesienie poprzeczki / zaproponowano
    > zniesienie opłaty za debetówke do "konta bez_podwyzki" ;)

    Mi Pani tylko powiedziała, że konto jest darmowe więc mogę je sobie
    zostawić. Gwoli ścisłości to przed przyjściem do banku zastrzegłem kartę
    i zasadniczo konto miałem lekko ponad miesiąc.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2013-05-22 21:13:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lolekanabolek napisał(a) :

    > no właśnie, już się ktoś rozwodził z wiewiórkami?? Bo nie wiem czy już
    > brać rozwód czy czekać aż ostatnie orzechy dadzą??

    Kartę właśnie zastrzegłem. Żadnych propozycji nie dostałem. Konto
    chwilowo zostawiłem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    P.S. Wcięło mi neta przy wysyłaniu i nie widzę by poprzednia
    wiadomość tu dotarła.