  • 1. Data: 2012-05-30 14:36:19
    Temat: Rezygnacja z konta i karty
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    By zrezygnować z prowadzenia rachunku należy wypowiedzieć pisemnie
    umowę i zwrócić kartę debetową (czy kredytową). Wypowiedzenie można
    wysłać listem poleconym. Czy można do tego listu dołożyć kartę? Dla
    pewności przeciętą na pół?
    Czy może też jakieś banki żądają (wg regulaminu), żeby tę kartę
    dostarczyć im osobiście do oddziału?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-05-30 14:52:39
    Temat: Re: Rezygnacja z konta i karty
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 30 May 2012 14:36:19 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > pewności przeciętą na pół?
    > Czy może też jakieś banki żądają (wg regulaminu), żeby tę kartę

    Przed wysłaniem wypowiedzenia kartę należy wziąć w rękę, zamknąć oczy i
    wyrzucić ją przez lewe ramię, po czym zadzwonić do banku i zastrzec kartę z
    powodu zagubienia. Po zakończonej operacji kartę można odnaleźć i zrobić z
    nią cokolwiek.

    AK

  • 3. Data: 2012-05-30 16:14:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jq5470$pki$...@i...gazeta.pl

[...]

    Osobiście, na poduszce ozdobnej, z kwiatami i muzyką...
    W podniosłej atmosferze.
    Aha... Karta nie może nosić śladów używania...

    Po co bankowi kawałek plastyku? Na przetop?
    [niby mastercard pochodzi od masturbacji, ale...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-30 16:44:57
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > umowę i zwrócić kartę debetową (czy kredytową). Wypowiedzenie można
    > wysłać listem poleconym. Czy można do tego listu dołożyć kartę? Dla

    Chcesz im karte odsylac?
    Ej, kurde - przeciez mozesz ja zastrzec / zgubic, eh...
    :P

  • 5. Data: 2012-05-30 17:50:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
> [...]
    > : dostarczyć im osobiście do oddziału?
    >
    > Osobiście, na poduszce ozdobnej, z kwiatami i muzyką...

    Mi tak tylko wydawali karty.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-05-30 17:52:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Q napisał(a) :

    > Chcesz im karte odsylac?
    > Ej, kurde - przeciez mozesz ja zastrzec / zgubic, eh...
    > :P

    Wiem, że to głupie :-)
    Może jednak za zastrzeżenie gdzieś się płaci?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-05-30 20:37:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jq5fil$5ht$...@i...gazeta.pl

    : Mi tak tylko wydawali karty.

    Mnie poniekąd też -- dawali nieużywane. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-05-30 20:39:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jq5fmg$5ht$...@i...gazeta.pl

    : Może jednak za zastrzeżenie gdzieś się płaci?

    W Lukas zaproponowano mi zablokowanie zamiast zastrzeżenia,
    którego domagałem się. I to zablokowanie kosztowało 2 złote.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'