  • 1. Data: 2003-01-10 11:52:59
    Temat: Przesylanie malej sumy za granice
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...pl>

    Witam

    Potrzebuje wyslac mala sume (5USD) do Szwecje, ewentualnie do USA (oplata za
    rejestracje programu Shareware). Czy ktos moglby mi polecic najtanszy sposob
    na wykonanie tego? (mam konto w PEKAO SA).

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...pl

  • 2. Data: 2003-01-10 12:02:10
    Temat: Re: Przesylanie malej sumy za granice
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Adam Klobukowski wrote:
> [...]
    > rejestracje programu Shareware). Czy ktos moglby mi polecic najtanszy sposob
    > na wykonanie tego? (mam konto w PEKAO SA).

    a VISA Classic ... ?

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 3. Data: 2003-01-10 13:04:57
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sposob
    > na wykonanie tego? (mam konto w PEKAO SA).

    Smutne ale chyba najtańszym sposobem jest kupienie 5USD w kantorze i nadanie
    ich listem wartościowym przez Pocztę Polską do adresata. Wartość listu
    oceniasz jako 30 zł lub nawet więcej i po problemie. Probem spada na Pocztę
    Polską, jak nie dojdzie muszą Ci wypłacić kwotę taką jak zadeklarowałeś.
    Jeszcze możesz na tym zarobić.

    Nauczyłem się tego jak BZWBK wziął ode mnie 17 USD za 89 USD słąnych do
    Szczwecji. Brakujące 17 USD dosłałem listem wartościowym.

    Cóż mamy taką bankowość, że najlepsza jest chyba jednak Poczta Polska i jej
    listy wartościowe.

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-01-10 13:32:22
    Od: "krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Smutne ale chyba najtańszym sposobem jest kupienie 5USD w kantorze i
    nadanie
    > ich listem wartościowym przez Pocztę Polską do adresata.

    fakt, to chyba najtanszy sposob :-)

    mozna jeszcze pobawic sie www.bidpay.com, od kwoty do 30 dolcow pobiora 3$
    oplaty :-) w sumie nie sa zbyt tani - ale da sie zaplacic, no i taniej niz
    polski przelew bankowy
    maja tez opcje do platnosci za ebay

  • 5. Data: 2003-01-11 17:06:52
    Od: dwr <d...@g...pl>

    Adam Klobukowski <a...@g...pl> wrote in

> [...]
    > (oplata za rejestracje programu Shareware). Czy ktos moglby mi polecic
    > najtanszy sposob na wykonanie tego? (mam konto w PEKAO SA).

    A co to za program?
    Moze cro.skulski.pl pomoze?

    pozdrawiam

    dwr