  • 1. Data: 2004-11-05 09:00:59
    Temat: Przelewy transgraniczne w ramach UE?
    Od: "OAIIT" <s...@o...pl>

    Witam

    W jakim banku najtaniej?

    Ryszard

  • 2. Data: 2004-11-05 12:00:33
    Temat: Re: Przelewy transgraniczne w ramach UE?
    Od: "wiygN" <w...@p...onet.pl>

    > W jakim banku najtaniej?
    PKO BP: ryczałtowo 45zł za Eurotransfer + godzina czekania i niekompetencja
    personelu gratis
    sprawdzane trzy razy w oddziale IV w Warszawie na Targowej

  • 3. Data: 2004-11-05 14:40:53
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    wiygN wrote:
    > PKO BP: ryczałtowo 45zł za Eurotransfer + godzina czekania i
    > niekompetencja personelu gratis
    > sprawdzane trzy razy w oddziale IV w Warszawie na Targowej

    czy niekompetencja jest defaultową usługą w innych oddziałach ??

    --
    VSS http://vss.lasershow.pl
    Światło i dźwięk http://www.lasershow.pl

  • 4. Data: 2004-11-05 17:42:34
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    VSS wrote:

    > czy niekompetencja jest defaultową usługą w innych oddziałach ??

    jako affilliate chciałbym zaprosić do mojej restauracji (przyjmujemy
    płatności kartami) gdzie defaultowym daniem jest .... danie po mordzie (a'la
    chef)

    trainer