  • 1. Data: 2005-07-07 06:56:40
    Temat: Przelewy do EU w Millennium od 9,50 PLN
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Od 15 sierpnia 2005 beda tansze oplaty za platnosci regulowane, czyli
    zlecenia realizowane w EUR na terenie krajow czlonkowskich UE.

    Platnosc regulowana to polecenie przelewu spelniajace warunki:
    - wysylane jest na rachunek w banku na terytorium UE (takze do innego
    banku krajowego)
    - w walucie EUR
    - wartosc zlecenia nie przekracza 12500 EUR
    - z podanym kodem BIC banku beneficjenta
    - numer rachunku beneficjenta przelewu podany jest w standardzie IBAN
    - z okresleniem opcji kosztow SHA (prowizje i oplaty banku Millennium
    pokrywa zleceniodawca, a koszty bankow trzecich ponosi beneficjent
    przelewu)

    Oplaty za platnosci regulowane beda uzaleznione od kwoty zlecenia, bez
    dodatkowych kosztow telekomunikacyjnych (SWIFT):
    - do kwoty 250 EUR - 9,50 PLN za kazdy przelew
    - od 250,01 do 2000 EUR - 18 PLN za kazdy przelew
    - od 2000,01 do 12500 - 30 PLN za kazdy przelew

    Prowizje i oplaty za realizacje zlecen w walutach obcych nie spelniejacych
    warunkow platnosci regulowanych, nie ulegaja zmianie.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2005-07-07 07:25:50
    Temat: Re: Przelewy do EU w Millennium od 9,50 PLN
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    and.pl...
> [...]

    > - do kwoty 250 EUR - 9,50 PLN za kazdy przelew
    > - od 250,01 do 2000 EUR - 18 PLN za kazdy przelew
    > - od 2000,01 do 12500 - 30 PLN za kazdy przelew

    nareszcie mamy jakis pozytek z tego Euro-elixiru...(?)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-07-07 07:48:48
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > nareszcie mamy jakis pozytek z tego Euro-elixiru...(?)

    I moze inni pójda za ciosem

    Darek

  • 4. Data: 2005-07-07 16:25:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > - do kwoty 250 EUR - 9,50 PLN za kazdy przelew
    > - od 250,01 do 2000 EUR - 18 PLN za kazdy przelew
    > - od 2000,01 do 12500 - 30 PLN za kazdy przelew

    Ale przy wiekszych kwotach od 2000 to 30zl ni jak sie ma do oplat za elixir
    PLN, a docelowo w Unii cena przelewow w ramach unii ma byc taka jak przelewu
    krajowego.
    Osobiscie liczylem na lepsze ceny i widac dalej, jak likwiduje sie lokate w
    jednym banku to najlepiej na nogach przeniesc do drugiego, bo za 30zl to
    troche nieoplacalne. Dobrze, ze w ogole cos sie zaczyna ruszac w temacie
    euroelixiru. Podobno koszt dla bankow euroelixiru jest taki sam jak w PLN
    (tak podawalo NBP przy wprowadzeniu tego systemu)

  • 5. Data: 2005-07-07 16:39:25
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dajl19$r0p$1@news.onet.pl>, o...@p...onet.pl says...

> [...]
    > PLN, a docelowo w Unii cena przelewow w ramach unii ma byc taka jak przelewu

    przelewu krajowego w EURO :) a nie nie krajowego w walucie danego
    kraju .... poniewaz mamy nadal inna walute ... wiec oplaty za przelewy
    KRAJOWE W EURO moga sie roznic od przelewow KRAJOWYCH w zlotowkach

    AP

  • 6. Data: 2005-07-07 19:19:46
    Od: " plb" <p...@g...pl>

    Dziwię się huraoptymizmowi grupowiczów. Ta zmiana to wcale nie taka
    rewelacja. Do tej pory było u nich 0,5% przelewu (min. 10 PLN) plus opłata
    stała 5 zł. A więc przy przelewach do 250 EUR opłaci się, ale powyżej będzie
    drożej niż teraz.

    Nie zmienia to jednak faktu, że nadal będą chyba najtańsi w przelewach
    zagranicznych.

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-07-07 19:39:29
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik " plb" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie
    > drożej niż teraz.
    >
    > Nie zmienia to jednak faktu, że nadal będą chyba najtańsi w przelewach

    W KBSA od kilku miesięcy przelew w EURO na rachunek w standardzie IBAN do
    krajów UE do 12500 EURO kosztuje 10 PLN. Przesyłali pieniądze do KBC, a ten
    dalej Euro-Elixirem. Następnego dnia pieniądze były na koncie. Jak jest
    teraz nie wiem, ale na stronie www tabela prowizji nie zmieniła się.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 8. Data: 2005-07-07 19:54:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik " plb"
> [...]
    > powyżej będzie
    > drożej niż teraz.
    >
    > Nie zmienia to jednak faktu, że nadal będą chyba najtańsi w

    zrobilem u nich kiedys po wejsciu millenetu przelew 10 EUR z rachunku
    złotowego do Fortis Banku.
    Wklepali to ręcznie nie zachowując nawet wpisanego przeze mnie tytułu
    operacji i zmieniajac jeszcze kilka rzeczy, a koszt wyniós razem chyba
    165 zł - bo coś na dole cennika drobnym maczkiem w odnośniku chybe nr6
    napisali, że jak jak opłącam wszystkie koszty to ryczałtem kasują mnie
    na 150 zł.
    Tak zrobili, a po paru tygodniach dodali jeszcze koszt Fotisa
    (chyba 25 zl), mimo ze wczesniej zdarli ze mnie duzo wyzszy ryczalt -
    zwrocili po pisemnej reklamacji

    I to ma byc najtanszy bank :-))) i w dodatku do malych przelewów :-)))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-07-10 15:06:47
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dak0dh$ld1$1@news.onet.pl>, p...@p...onet.pl
    says...
> [...]
    > dalej Euro-Elixirem. Następnego dnia pieniądze były na koncie. Jak jest
    > teraz nie wiem, ale na stronie www tabela prowizji nie zmieniła się.

    Euro-Elixir od kilku miesiecy? No chyba ze masz na mysli 31 maja :)

    Ze sotrony KIR'u wynbika ze transfery transgraniczne zostaly uruchomione
    31 maja

    AP