  • 11. Data: 2007-06-19 13:49:28
    Temat: Re: Pożegnanie z Inteligo, czyli jak In teligo zachęca klientów do przejścia do mBanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Też zastanawiam się nad Multibankiem, to rzeczywiście może być dobre
    > rozwiązanie.

    jezeli chcesz w przyszlosci korzystac z bardziej zaawansowanych uslug
    bankowych (i nie stracic przy tym zdrowia) to daj sobie spokoj z mBankiem...

    IMHO Multi to aktualnie optimum, oczywiscie polecam rowniez Citi, TBP
    oraz BZWBK ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-06-19 15:06:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f58jsk$38o$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Michal J <m...@g...com> wrote:

    > Finał zaś jest taki, że w przyszłym miesiącu zwijam się do mBanku.
    > Żałuję, że nie zrobiłem tego w 2001 roku.

    To nie jest najlepszy pomysl. Tam tez nie lubia nieetatowcow. A na
    dodatek nie masz bezposredniego kontaktu z osobami decyzyjnymi.

    TA

  • 13. Data: 2007-06-19 15:29:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.06.2007 badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał/a:

    > A kiedys mieli? Z ciekawosci - jakie?

    Mnie facet dzwoniący z informacją o odmowie powiedział, żebym spróbował
    dokładnie za X miesięcy, kiedy to miałem skończyć 25 lat. ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2007-06-19 19:51:27
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Mnie facet dzwoniący z informacją o odmowie powiedział, żebym spróbował
    > dokładnie za X miesięcy, kiedy to miałem skończyć 25 lat. ;-)

    Ja mam karte Citi 10 lat a mam ja gdy mialem 22lata.

  • 15. Data: 2007-06-19 20:02:26
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Mnie facet dzwoniący z informacją o odmowie powiedział, żebym spróbował
    > dokładnie za X miesięcy, kiedy to miałem skończyć 25 lat. ;-)

    Ale z tresci postow autora watku wnioskuje ze ma on wiecej niz 25 lat;)
    --
    badzio

  • 16. Data: 2007-06-20 07:12:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 19 Jun 2007 15:21:18 +0200, Michal J
    <m...@g...com> wrote:

    >A znieśli już limity wiekowe?
    Chyba już dawno.
    I szczerze - jeśli chodzi o jakość produktu, to KK z Citi jest chyba
    najlepsza na rynku.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 17. Data: 2007-06-22 10:46:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 15:49:28 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > mBankiem...
    >
    > IMHO Multi to aktualnie optimum, oczywiscie polecam rowniez Citi, TBP

    Interfejs Citi może być troche szokujący po Inteligo :)

    p. m.

  • 18. Data: 2007-06-22 23:40:02
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Krzysztofsf napisał:
    > Michal J <m...@g...com> napisał(a):
    >
    > "uwaga: okres bez oprocentowania (bez odsetek) - 0 dni"
    >
    > Ty im powinienes podziekowac, ze ci odmowili tego czegos, a nie sie denerwowac.
    Bo ta KK Inteligo to raczej jest kredyt odnawialny z doczepioną kartą -
    zero GP ale za to nie ma ekstraprowizji za operacje gotówkowe (tzn. z
    PKO BP bezprowizyjnie z innych bodajże 5 PLN).

    Przemek