  • 1. Data: 2011-12-06 07:56:33
    Temat: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
    na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku:

    "Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat:
    Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit
    transakcji.
    Wiem co ten komunikat oznacza - dlatego wlasnie latem bylem
    w oddziale waszego banku i zwiekszylem sobie te chore limity.
    [...] Co mam teraz zrobic? [...]"

    Dosyc predko dostalem odpowiedz - niestety nie wiem na co :)

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuję, że odwołanie Państwa przelewu nie jest możliwe,
    ponieważ został on już przekazany do realizacji. anulować można tylko
    przelew,
    który został zainicjowany przez bankowość internetową
    minimum na 2 dni robocze przed datą realizacji.
    [...]
    Z poważaniem, Dominika L.
    Specjalista Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG S.A"

    Parsekurwaerror.
    :)

    PS
    Przypomina mi sie niedawna historia z play'em -
    - zadalem pytanie czy moge przejsc z play online na karte
    spowrotem na play online na abonament.
    Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh.
    W razie dodatkowych pytan [...]"
    :)

  • 2. Data: 2011-12-06 09:16:05
    Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Q <n...@s...pl> wrote on 2011-12-06_8:56
> [...]
    > spowrotem na play online na abonament.
    > Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh.

    Jakiś czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało związane z
    pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że
    sztuczna inteligencja obsługująca pocztę wewnętrzną jest zbyt mało
    inteligentna :-)
    Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)

    witrak()

  • 3. Data: 2011-12-06 11:58:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 10:16:05 +0100, witrak() napisał(a):

> [...]
    > inteligentna :-)
    > Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)

    Ja się kiedyś zawiesiłem na infolinii Microsoftu. Odebrał facet o tak
    mechanicznym głosie, że aż musiałem zapytać, czy rozmawiam z człowiekiem ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-12-06 13:37:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 08:56:33 +0100, Q napisał(a):

    > Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy na optimowym gniocie -
    > wczoraj wyslalem maila do polbanku: (...)

    No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może trochę nie w temacie
    grupy ale spróbuj napisać coś do allegro - uuuła wtedy dopiero dostaniesz
    litanie. Z moich obserwacji, to zazwyczaj ostatnie zdanie ewentualnie
    pisze człowiek. Jak pociągniesz korespondencję dalej to zawsze ale to
    zawsze odpisują nie na temat, tak aby odechciało Ci się dalej drążyć.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-12-06 23:34:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle.

    Jednak jest - dostalem odpowiedz
    i znowu nie wiem na jakie pytanie:

    "Szanowny Panie
    Uprzejmie informuję, iż standardowy dzienny limit przelewów wewnętrznych to
    10.000zł, a zewnętrznych to 5.000zł.dzienny limit można zwiększyć osobiście
    w oddziale banku. bądź za pomocą infolinii z pinem do bankowości
    telefonicznej. [...]
    Z poważaniem,
    Agnieszka Z. [...]"

    Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat wiadomosci,
    i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz zrozumienia...
    Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli...

    A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
    Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)

  • 6. Data: 2011-12-07 01:06:16
    Od: Wodzu <w...@s...wroclaw.pl>

    W dniu 07.12.2011 00:34, Q pisze:

    > A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
    > Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)

    Na pewno coś da - pozwoli bez czytania przekierować maila na /dev/null
    (niewtajemniczeni na pewno się domyślą o co chodzi).

    Będąc informatykiem wiem, że 90% pytań od klientów to sprawy trywialne,
    dawno już wałkowane, które w każdym większym systemie stara się załatwić
    z automatu, co jednak nie usprawiedliwia bezsensownych i nieadekwatnych
    odpowiedzi na pozostałych 10%, zwłaszcza jeśli zabiera się za nie człowiek.

    Pozdro,
    Wodzu

    --
    www.pyszne.pl - wirtualne restauracje z prawdziwym jedzeniem :)

  • 7. Data: 2011-12-07 10:41:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 00:34:23 +0100, Q napisał(a):

> [...]
    > zrozumienia... Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli...
    >
    > A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie? Ktos probowal? To cos da?

    Może zbierają do kupy maile z podobnymi tematami i sru im z automatu
    regułkę. Ci co się odezwą to może ktoś się i pochyli.
    Siarczyście to może nie, ale napisz, żeby zaczęli Ciebie traktować
    poważnie i czytać to co do nich napisałeś - może pomoże.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-12-13 13:17:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Postanowiłem to sprawdzić i rzeczywiście jest wesoło:

    JA:
    "Witam

    Posiadam u Państwa kartę kredytową Polbank-Era (teraz jest to T-Mobile) i
    chciałbym ją zamienić na Państwa kartę prestiżową. Czy jest taka
    możliwość?

    BANK:
    "Szanowny Panie

    uprzejmie informuję iż jeśli karta działa poprawnie nie ma możliwości
    wymiany karty, gdy ta karta straci ważność następna karta będzie już z
    napisem T-Mobile"

    może mają jakiś najazd praktykantów/stażystów albo po prostu to jest
    wesoła ekipa ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-12-18 13:05:42
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2011-12-13 14:17, xbartx pisze:

> [...]
    > napisem T-Mobile"
    >
    > może mają jakiś najazd praktykantów/stażystów albo po prostu to jest
    Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy
    złożyć odpowiednią dyspozycję.

  • 10. Data: 2011-12-19 18:16:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 14:05:42 +0100, Bankier napisał(a):

    > Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy
    > złożyć odpowiednią dyspozycję.

    Hmmm z tego co pamiętam to u nich jest tak, że trzeba zamknąć jedną kartę
    i złożyć wniosek o drugą ale czy drugą się dostanie, to już ciężko
    powiedzieć ;)

    Xenocide