  • 1. Data: 2011-12-05 00:52:45
    Temat: Polbank - globalny limit transakcji
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Chce zrobic przelew zewn. z Polbanku i dupa:
    "Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit
    transakcji"

    Najlepsze jest to, ze bylem w lato w ichnim oddziale
    i zwiekszylem sobie ten posrany limit do granic mozliwosci.

    Rada - to, ze zwiekszycie sobie ten limit nie oznacza,
    ze zostanie on zwiekszony.
    Rece opadaja...

  • 2. Data: 2011-12-05 02:39:33
    Temat: Re: Polbank - globalny limit transakcji
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 01:52:45 +0100, Q napisał(a):

    > Najlepsze jest to, ze bylem w lato w ichnim oddziale
    > i zwiekszylem sobie ten posrany limit do granic mozliwosci.

    Dostałeś list z potwierdzeniem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-12-05 08:03:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dostałeś list z potwierdzeniem?

    Bylem w oddziale banku i typ z 10 minut klikal myszka.
    Zadnego pisma/potwierdzenia mi nie dal tylko powiedzial:
    "gotowe".
    Nie wiem co on tam robil - pewnie pobijal swoj zyciowy
    rekord w sapera.

  • 4. Data: 2011-12-05 08:23:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Q <n...@s...pl> wrote on 2011-12-05_9:03

> [...]
    > "gotowe".
    > Nie wiem co on tam robil - pewnie pobijal swoj zyciowy

    Niestety półbank tak ma.
    Sam to ćwiczyłem i krew mnie zalewała, bo mi zależało na czasie...
    Nawet zacząłem podejrzewać, że oni specjalnie tak, żeby było
    trudniej wycofać środki (to było w okresie narastającego
    "greckiego kryzysu" - pod koniec czerwca).
    :-)

    witrak()

  • 5. Data: 2011-12-05 17:27:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 01:52:45 +0100, Q napisał(a):

    > Najlepsze jest to, ze bylem w lato w ichnim oddziale
    > i zwiekszylem sobie ten posrany limit do granic mozliwosci.

    Czyli na 100k?
    Ostatnio przelew na 30k wyszedł ale dzwonili by potwierdzić :). Znaczy
    żadnych problemów ze zleceniem nie było ale jakieś pół godziny przed sesją
    zadzwonili i upewnili się, że to na pewno ja zlecam (może dlatego, że 2
    minuty przed zleceniem przelewu wygenerowałem sobie certyfikat :)).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2011-12-06 11:53:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 09:03:29 +0100, Q napisał(a):

    > Bylem w oddziale banku i typ z 10 minut klikal myszka.
    > Zadnego pisma/potwierdzenia mi nie dal tylko powiedzial:
    > "gotowe".

    A to dziwne, bo mój typ dał mi tylko dyspozycję do podpisania i
    powiedział, że to i tak robią w centrali. Obiecał też, że będzie ich
    popędzał, bo czas realizacji do trzech dni. I już następnego dnia udało im
    się zmienić te cyferki, co w kategoriach półbankowych musiało być sporym
    osiągnięciem ;)

    Później dostałem list z potwierdzenie tej zmiany.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl