  • 11. Data: 2009-05-12 22:15:01
    Temat: Re: Początek Hossy przez duże H
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "wiesław_sz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gr18ue$j78$1@news.onet.pl...

    > Wszystkie możliwe negatywne informacje są już w cenach. Dlatego ten, kto
    > kupił drogo i przetrzymał do teraz, mimo ogromnej presji psychicznej, nie
    > powinien się absolutnie pozbywać akcji, a wręcz przeciwnie: DOKUPIĆ!

    Kto kupił drogo i trzymał, ten pizda życiowa i nie powinien zajmować się
    giełdą, jeżeli nie stosuje SL.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-05-13 02:52:45
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wiesław_sz <w...@i...pl> napisał(a):

    dobry tekst napisales:) osobiscie zawsze obserwuje jak sie zachowuja w takich
    sutuacjach kryzysowych, najslynniejsi spekulaci (np.Warren Buffett czy Soros
    itp.,itd)
    ..i oni wlasnie KUPUJA i to juz od samego poczatku kryzysu tylko kupuja:))

    Hmm...ale oni wiedza CO KUPOWAC:))

    PS. zachecam do przeczytania ksiazki o Sorosie !

  • 13. Data: 2009-05-13 05:51:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itp.,itd)
    > ..i oni wlasnie KUPUJA i to juz od samego poczatku kryzysu tylko kupuja:))

    Ale co kupują? Złotówki, RMB, obligacje, opcje czy szorty?

  • 14. Data: 2009-05-13 07:30:10
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    dobry tekst napisales:) osobiscie zawsze obserwuje jak sie zachowuja w takich
    sytuacjach kryzysowych, najslynniejsi spekulaci (np.Warren Buffett czy Soros
    itp.,itd)
    ..i oni wlasnie KUPUJA i to juz od samego poczatku kryzysu tylko kupuja:))

    Nawet nie wiesz o czym piszesz a chcesz się tu wymądrzać.
    Warren Buffet jest sławnym inwestorem długoterminowym a nie spekulantem!
    Od kilkudziesięciu lat inwestuje w bardzo długim horyzoncie inwestycyjnym
    w duże i rozwojowe firmy. Nie zajmuje się krótkoterminową spekulacją
    Natomiast G.Soros jest słynnym traderem i nie zajmuje się inwestowaniem.

  • 15. Data: 2009-05-13 09:51:11
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "wiesław_sz"
    >
    > Kosze szwagra.
    > :)

    tak-nowoczesne kosiarki maja wiekrze obroty
    pzdr
    roman.b

  • 16. Data: 2009-05-13 09:58:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "mwi" <n...@o...eu> wrote in message

    > http://www.motte.pl
    >
    > do 3 razy sztuka:)

    jakies trojany tam sie ładują....

  • 17. Data: 2009-05-13 12:47:56
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ale co kupują? Złotówki, RMB, obligacje, opcje czy szorty?

    Zlotowki? a po co?:))....a teraz juz bardziej powaznie: poszukaj w sieci
    *Buffett portfolio*, przejrzyj jego publiczne wypowiedzi i *zakupy*.

    Poznaj jego technike i filozofie dzialania.

    Warto rowniez zobaczyc jakie ruchy wykonuja na rynkach swiatowych osoby
    nalezace do tej samej elity co Soros i Buffett. Jest tych osob kilkanascie i
    ich liste znajdziesz w sieci. Jesli ci sie nie uda jej znalezc, to pomoge.

  • 18. Data: 2009-05-13 12:51:26
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > w duże i rozwojowe firmy. Nie zajmuje się krótkoterminową spekulacją
    > Natomiast G.Soros jest słynnym traderem i nie zajmuje się inwestowaniem.

    wiem co pisze bo mam w rodzinie kogos kto w tym siedzi po uszy:)
    W. Buffet nie tylko jest inwestorem. Poszukaj sobie listy czolowki swiatowych
    spekulantow gieldowych. Tam go umiescili ci, co sie na tych sprawach znaja
    najlepiej.

  • 19. Data: 2009-05-13 13:00:56
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > w duże i rozwojowe firmy. Nie zajmuje się krótkoterminową spekulacją
    > Natomiast G.Soros jest słynnym traderem i nie zajmuje się inwestowaniem.

    Soros? ...to geniusz spekulacji. To co teraz robi i kim jest jest tylko
    konsekwencja tego co robil wczesniej i z czego nadal nie zrezygnowal.
    Jesli nie masz dostepu do jego ksiazek w Polsce, to przeczytaj chociaz to, co
    mozna na jego temat znalezc w sieci.

  • 20. Data: 2009-05-13 13:09:19
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    aaa...jeszcze jedno, aby komus przypadkiem najwybitniejsi gracze gieldowi nie
    kojarzyli sie z *gangsterka*- ci ludzie to przede wszystkim pracoholicy i
    przestrzegaja mimo wszystko pewnego kodeksu moralnego. A jaki ten kodeks maja,
    to juz nieco inne zagadnienie:)