  • 1. Data: 2004-07-27 21:15:33
    Temat: Pełnomocnictwo w Multibanku raz jeszcze
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Witam,

    Mam problem z pełnomocnikiem w Multibanku.
    Ustanowiłem pełnomocnika ogólnego do Multikonta i aktywowałem mu dostęp
    internetowy. Problem polega na tym, że nie widzi on rachunku
    oszczędnościowego podpietego do Multikonta - czyli większości pieniędzy ;-)
    Mutlilinia też uznała że to dziwne i przyjęła reklamację ale jestem ciekaw
    czy tylko mnie się tak trafiło czy innym też?

    pozdrowienia,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-07-28 05:59:05
    Temat: Re: Pełnomocnictwo w Multibanku raz jeszcze
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Ja jestem pełnomocnikiem i mam wgląd do rachunku. Mogę dokonywać operacji
    wykorzystując listę haseł jednorazowych zamówioną do rachunku, którego
    jestem właścicielem. Mogę np. zmienić pin do karty na 1 kwietnia ;))) Nie
    mam tylko podglądu do rachunku funduszy inw.

    --
    pozdrowienia,
    paulos23

  • 3. Data: 2004-07-28 07:27:29
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mutlilinia też uznała że to dziwne i przyjęła reklamację ale jestem ciekaw
    > czy tylko mnie się tak trafiło czy innym też?

    Ja też nie mam podglądu. Sądzę, że to dlatego, że operator nie ustawił
    pełnomocnika do RO, a jedynie do ROR. Sugeruję się rachunkami walutowymi,
    których też nie widać, jeśli się tego nie ustawi osobno dla każdego.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-07-28 09:03:09
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Ja też nie mam podglądu. Sądzę, że to dlatego, że operator nie ustawił
    > pełnomocnika do RO, a jedynie do ROR. Sugeruję się rachunkami walutowymi,
    > których też nie widać, jeśli się tego nie ustawi osobno dla każdego.

    tak - trzeba dla każdego osobno

  • 5. Data: 2004-07-28 09:50:12
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > tak - trzeba dla każdego osobno

    A można mieć pełnomocnictwo do funduszy inwestycyjnych?

  • 6. Data: 2004-07-28 10:00:51
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > A można mieć pełnomocnictwo do funduszy inwestycyjnych?

    można - ale trzeba to załatwić w TFI
    w MultiBanku na razie nie jest to możliwe

  • 7. Data: 2004-07-28 15:07:21
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    ~WD wrote:

    > tak - trzeba dla każdego osobno

    Ale czy Wy dawaliście pełnomocnictwo do RO?
    Bo ja próbowałem trzy razy - zawsze Multilinia zapewniała mnie że nie można
    i nie trzeba bo pełnomocnictwo do Multikonta obejmuje dostęp do RO.
    A do walutowych faktycznie pełnomocnictwa są osobne - to wiem bo dałem i
    pełnomocnik je widzi.

  • 8. Data: 2004-07-28 16:36:08
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Ale czy Wy dawaliście pełnomocnictwo do RO?
    > Bo ja próbowałem trzy razy - zawsze Multilinia zapewniała mnie że nie można
    > i nie trzeba bo pełnomocnictwo do Multikonta obejmuje dostęp do RO.

    nie pamietam, czy osobno - pamietam ze doradca sie pytał czy ma powiązać tez RO;
    najlepiej zapytaj w oddziale