  • 1. Data: 2010-08-10 23:27:40
    Temat: PKO BP SA
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Wklejam tu co napisałam do prezesa Banku PKO BP SA. Zamierzam wkrótce to
    pismo zawieźć i złożyć gdzieś w jego sekretariacie.
    Nic mi się w tej umowie nie zgadza, nie zgadza mi się saldo po spłacie
    10 rat pożyczki.
    Wiem, że tu jest paru fachowców obeznanych w tych sprawach i może mi coś
    doradzą m.in czy mam rację, czy nie.
    Piszę w sprawie pożyczki gotówkowej.
    Umowa Nr. 75102010680000139600205138 z dnia 01.09.2009 r.
    Łączna kwota pożyczki i kosztów pożyczki wynosi 2.900, 80 zł.
    Na rękę otrzymałam w kasie PKO 2.565 zł.
    Różnica 335,80 zł.
    Prowizja 135 zł. Opłata przygotowawcza 0,00 zł.
    335,80 - 135 = 200,80 - Tej kwoty nie ma na umowie i nie wiem na co
    pobrano tę kwotę. Natomiast raty płacę od kwoty 2.765,80 zł.
    Ponadto mam źle policzoną moją spłatę/zapłatę rat. W systemie PKO jest
    wyliczane błędnie saldo (pozostałość do spłaty). Już po pierwszej racie
    kredytu (część wpłaciłam miesiąc wcześniej) jest różnica w saldzie o
    18,49 zł na moją niekorzyść. W każdym miesiącu po zapłacie raty to saldo
    powiększa się coraz bardziej na moją niekorzyść - według harmonogramu
    spłat kredytu. Coś jest nie tak z tym wyliczaniem komputerowym. Na dzień
    dzisiejszy mam spłaconych 10 rat, które wynoszą 605,83 zł. Z moich
    wyliczeń i logiki wynika, że pozostała kwota do spłaty pożyczki wynosi
    2159,95 zł. Natomiast na zaświadczeniu jakie dostałam w PKO widnieje
    kwota 2582,84 zł. W związku z tym mam pytanie: gdzie się podziało 422,89
    zł zapłaconych przeze mnie rat, bo taka różnica wychodzi między ratami,
    które zapłaciłam, a kwotą podaną na zaświadczeniu wydrukowanym z
    komputera przez panią dysponentkę.
    Z poważaniem,

    animka

  • 2. Data: 2010-08-11 00:13:36
    Temat: Re: PKO BP SA
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >rat pożyczki.
    >Wiem, że tu jest paru fachowców obeznanych w tych sprawach i może mi coś

    Nie jestem fachowcem. Jak potrzebowałem pożyczki 4000 zł - dostałem.
    Przy umowie Pani powiedziała, że to bedzie 10 x 444 = 4440 i tak spłacam.

    Ale jak mam kartę w Millenium, i powiedzieli, że mam spłacać 5%
    zadłużeni plus odsetki, to liczą tak:
    do zadłużenia doliczają odsetki, z tego biorą 5% i dodają odsetki.
    Taka inna matematyka.

    Animko, jeśli w umowie masz inaczej niż biorą, to wyjaśniaj.
    Ale jak znam życie, to małym drukiem jest napisane, że ONI mają rację :((

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 3. Data: 2010-08-11 00:13:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > zł zapłaconych przeze mnie rat, bo taka różnica wychodzi między ratami,
    > które zapłaciłam, a kwotą podaną na zaświadczeniu wydrukowanym z

    na opłaty za nieterminową spłatę zapewne.
    W sumie jak się czeka 12 miesiecy to sie trochę opłat karnych uzbierało.

  • 4. Data: 2010-08-11 20:18:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-11 01:27, Animka wrote:
> [...]
    > 10 rat pożyczki.
    > Wiem, że tu jest paru fachowców obeznanych w tych sprawach i może mi coś

    Animka - do Prezesa to moze nie dojsc, ale napisz do mnie na priva
    p...@m...pl z namiarami na siebie i opisem, a na 100% ktos sie z
    banku odezwie ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 5. Data: 2010-08-12 00:45:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-11 02:13, Feromon pisze:

> [...]
    >
    > Animko, jeśli w umowie masz inaczej niż biorą, to wyjaśniaj.
    > Ale jak znam życie, to małym drukiem jest napisane, że ONI mają rację :((

    Byłam tam dzisiaj. PKO BP SA ul. Puławska 15. Dysponentka powiedziała,
    żebym nie wysylała pisma do prezesa, bo się skompromituję. Powiedziała,
    że ona tego pisma by nie przyjęła. Powiedziała, że w tych 59 zł raty to
    rata tylko z 10 zł., reszta odsetki. Ale nie potrafiła powiedzieć skąd
    się na umowie wziął wpis: Orientacyjny całkowity kosz pożyczki 2700 z
    czymś zł. Powiedziała, że moja umowa jest w archiwum! Nie miałam jak na
    złość tej umowy ze sobą.
    Jeśli całkowity koszt tyle wynosi to ja już przepłacilam więcej niż 400 zł.
    Ja to pismo chyba jednak wyślę do tego prezesa listem poleconym.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-08-12 00:48:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-11 22:18, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > Animka - do Prezesa to moze nie dojsc, ale napisz do mnie na priva
    > p...@m...pl z namiarami na siebie i opisem, a na 100% ktos sie z
    > banku odezwie ;)

    Jeśli list zaadresuję na prezesa to musi dojść do jego rąk.
    Mam nogi i do banku mogę pójść.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-08-12 02:54:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Jeśli list zaadresuję na prezesa to musi dojść do jego rąk.

    Naiwna jesteś jak trzylatek.