  • 1. Data: 2011-08-29 07:44:33
    Temat: PIN do karty Millenium Impresja
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Zgubiłam lub zapomniałam PIN do karty Millenium Impresja.

    Jaka jest procedura nadania nowego nr PIN do mojej karty? Aha i czy nadanie
    nowego nr pIN jest bezplatne?

    Z millenetu i dostępu przez internet też korzystam

    Dzięki

  • 2. Data: 2011-08-29 07:58:02
    Temat: Re: PIN do karty Millenium Impresja
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Witam
    >
    > Zgubiłam lub zapomniałam PIN do karty Millenium Impresja.
    >
    > Jaka jest procedura nadania nowego nr PIN do mojej karty? Aha i czy nadanie
    > nowego nr pIN jest bezplatne?
    Logujesz się do millenetu i zmieniasz. Chyba jest bezpłatne. Mi
    przynajmniej jeszcze nie pobrall.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2011-08-30 20:58:29
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Kamil Jońca wrote:

    > Logujesz się do millenetu i zmieniasz. Chyba jest bezpłatne. Mi
    > przynajmniej jeszcze nie pobrall.

    Potem chyba trzeba podejsc do bankomatu Millenium...inaczej moga byc
    klopoty z pinem.

  • 4. Data: 2011-08-31 04:48:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RPC5JHG <g...@y...co.uk> writes:

    > Potem chyba trzeba podejsc do bankomatu Millenium...inaczej moga byc
    > klopoty z pinem.
    Albo mieć zaufany sklep gdzie nie będą krzywo patrzeć na trzykrotną
    próbe błędnego pinowania :)
    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")