  • 1. Data: 2011-07-04 12:38:48
    Temat: Oswiadczenie Polbanku
    Od: Matt <m...@m...ms>

    Chyba jeszcze nie było, na stronie Polbanku pojawiło się oświadczenie:

    "Wiedeń/Warszawa, 1 lipca 2011 r.

    Szanowni Państwo,

    Jak zapewne Państwo wiedzą, Raiffeisen Bank International AG (RBI) planuje
    zostać większościowym udziałowcem
    Polbank EFG. Ogłoszona niedawno zgoda regulatorów Unii Europejskiej jest
    znaczącym krokiem na drodze
    do realizacji tych planów.

    Dalsze kroki będą związane z przekazaniem większości udziałów w Polbank
    EFG przez Eurobank EFG, który
    pozostanie udziałowcem mniejszościowym, na rzecz Raiffeisen Bank
    International, największej i najsilniejszej
    austriackiej grupy bankowej. Następnie Polbank EFG i Raiffeisen Bank
    Polska wspólnie stworzą nową, wiodącą
    instytucję bankową na polskim rynku.

    Fuzja obu banków jest dla nowego właściciela połączeniem idealnie
    pasujących do siebie instytucji. Niezaprzeczalne
    kompetencje Polbanku jako wiodącego banku detalicznego w połączeniu z
    doświadczeniem Raiffeisen Bank
    Polska, lidera bankowości korporacyjnej, umożliwią połączonej instytucji
    obsługę ponad miliona Polaków.

    Proces integracji obu banków nie spowoduje żadnych niedogodności dla
    Państwa. Jako klienci większego,
    silniejszego i bardziej konkurencyjnego banku będą Państwo czerpać więcej
    korzyści. Instytucja powstała
    w wyniku połączenia zapewni poszerzony wachlarz konkurencyjnych produktów
    oraz najwyższą jakość usług
    dostępnych poprzez sieć około 450 oddziałów w kraju.

    Raiffeisen Bank International, który utworzył Raiffeisen Bank Polska już w
    1991 roku, jest od dawna strategicznie
    zainteresowany zaangażowaniem w Polsce oraz Centralnej i Wschodniej
    Europie. Na terenie Centralnej
    i Wschodniej Europy RBI operuje poprzez rozbudowaną sieć zależnych banków,
    spółek leasingowych
    oraz wachlarz innych wyspecjalizowanych dostawców usług finansowych.
    Raiffeisen Bank International działa
    na 17 rynkach, a około 60 tys. jego pracowników przez sieć 3000 placówek
    biznesowych obsługuje około
    14 milionów Klientów.

    Licząc na dalszą owocną współpracę, będziemy Państwa informować o
    postępach procesu integracyjnego.
    Chcielibyśmy również Państwa zapewnić, że utrzymanie najwyższego poziomu
    jakości obsługi i konkurencyjnej
    oferty produktowej pozostaje naszym głównym celem.

    Z poważaniem

    dr Herbert Stepic
    Prezes Zarządu, Raiffeisen Bank International

    dr Kazimierz Stańczak
    Dyrektor Generalny, Polbank EFG"

  • 2. Data: 2011-07-04 15:55:43
    Temat: Re: Oswiadczenie Polbanku
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Lip, 14:38, Matt <m...@m...ms> wrote:
> [...]
    > zostać większościowym udziałowcem
    > Polbank EFG. Ogłoszona niedawno zgoda regulatorów Unii Europejskiej jest

    Chyba duzo srodkow z Polbanku odplywa (boja sie ludzie ewentualnego
    bankructwa Grecji - a wiec i ich duzego wierzyciela Eurobank EFG).
    I pewnie to oswiadczenie ma na celu zwiekszenie wiarygodnosci
    wyplacalnosci banku ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2011-07-04 17:13:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 14:38:48 +0200, Matt napisał(a):

    > Chcielibyśmy również Państwa zapewnić, że utrzymanie najwyższego poziomu
    > jakości obsługi i konkurencyjnej
    > oferty produktowej pozostaje naszym głównym celem.

    Połączenie systemu Polbanku z raiffeisenowym Flashem to będzie
    niewątpliwie COŚ. Coś, od czego lepiej się trzymać z daleka. ;)

    Polbank Era to już Polbank T-Mobile. Czekamy na Raiffeisen T-Mobile
    (ciężko to napisać bez błędu).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-07-05 07:57:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 19:13:35 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Połączenie systemu Polbanku z raiffeisenowym Flashem to będzie
    > niewątpliwie COŚ. Coś, od czego lepiej się trzymać z daleka. ;)

    Mnie ciekawi jak oni połączą ten chaos i bałagan i doprowadzą go do stanu
    w miarę używalności he he.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-07-05 10:05:38
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zakażą nam polskiego w szkołach i tyle.

    -----

  • 6. Data: 2011-07-05 13:36:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 07:57:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Mnie ciekawi jak oni połączą ten chaos i bałagan i doprowadzą go do stanu
    > w miarę używalności he he.

    Dorobią flashowy frontend do systemu Polbanku. W imię zasady, że nie ma
    systemu, którego nie da się bardziej sp* ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-07-05 23:41:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Matt" op.vx3heym2ebnp5j@a159590

    Czy ktoś potrafi to streścić? :)
    Co (po tej fuzji) dla klientów Polbanku
    będzie za freeko, a co za pieniądze lub jakoś inaczej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-07-06 11:33:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jul 2011 15:36:24 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Dorobią flashowy frontend do systemu Polbanku. W imię zasady, że nie ma
    > systemu, którego nie da się bardziej sp* ;)

    Według mnie mają bardzo małe szanse aby jeszcze bardziej popsuć Półbank ;)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-07-06 14:34:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" iv1h5k$agb$...@i...gazeta.pl

    > Według mnie mają bardzo małe szanse aby jeszcze bardziej popsuć Półbank ;)

    Mogą wprowadzić opłaty lub warunki bezpłatności -- płacenie kartami czy
    wpływanie i wypływanie... Zauważ, że do tej pory to jeden z nielicznych
    banków, w którym nie były potrzebne wpływy i wypływy czy upławy... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'