  • 1. Data: 2011-11-21 08:56:21
    Temat: Open Finance 14%
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    To nie ściema?
    Open Finance daje iPoda pod warunkiem lokaty 3 m-nej na 14%
    http://goo.gl/e9YSd
    20% w dbNet jakoś puściłam na drzewo.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 2. Data: 2011-11-21 09:01:21
    Temat: Re: Open Finance 14%
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 21.11.2011 09:56, JaMyszka pisze:
    > To nie ściema?
    > Open Finance daje iPoda pod warunkiem lokaty 3 m-nej na 14%
    > http://goo.gl/e9YSd
    > 20% w dbNet jakoś puściłam na drzewo.

    Litosci, przeczytaj chociaz to, co jest napisane na krotkiej stronie,
    ktora linkujesz:

    "Pakiet Świąteczny stanowi jednoczesną inwestycję środków własnych w
    3-miesięczną lokatę bankową z dzienną kapitalizacją odsetek
    oprocentowaną 11,34% w skali roku o wartości min. 500 zł (dla
    pojedynczej lokaty do kwoty 10 000 zł, z uwagi na zasady zaokrąglenia
    kwoty podatku od zysków kapitałowych, podatek ten wynosi 0 zł, co
    oznacza, że inna lokata, dla której podatek byłby równy 19%, musiałaby
    mieć oprocentowanie 14%, aby Klient osiągnął analogiczny zysk) oraz w
    produkt regularnego inwestowania z gwarancją kapitału o wartości minimum
    45 tys. zł. Nagrodą dla uczestnika, który przystąpi do Pakietu
    Świątecznego, w zależności od wybranego wariantu jest do wyboru:
    telewizor 19" LCD FUNAI, netbook Asus , miniwieża PHILIPS, iPod shuffle
    2 GB, iPad 2 16 GB, iPhone 4. Pełny opis produktu, informacje o
    gwarancjach, ryzyku, opłatach oraz szczegółach promocji znajdują się u
    doradcy. Promocja ważna do 30 listopada 2011 r."

  • 3. Data: 2011-11-21 09:16:43
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-21 09:56, JaMyszka pisze:
    > To nie ściema?
    > Open Finance daje iPoda pod warunkiem lokaty 3 m-nej na 14%
    > http://goo.gl/e9YSd
    > 20% w dbNet jakoś puściłam na drzewo.

    Oj Mysza... taka duża dziewczynka a nie doczytała:

    "oraz w produkt regularnego inwestowania z gwarancją kapitału o wartości
    minimum 45 tys. zł"

    W tym układzie - to nie ściema. Albo ściema o ksywce "struktura".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 4. Data: 2011-11-21 09:38:46
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2011, 10:16:43 UTC+1 użytkownik bzdreg napisał:
    > [...]
    > Oj Mysza... taka duża dziewczynka a nie doczytała:

    Dobrze, że tylko palcem grozisz, a nie bijesz;)

    > "oraz w produkt regularnego inwestowania z gwarancją kapitału o wartości
    > minimum 45 tys. zł"

    Tzn., że 45k wkładam na konto, czy też regularnie wpłacam na konto dobijając do tej
    kwoty?

    > W tym układzie - to nie ściema. Albo ściema o ksywce "struktura".

    Ale po 3 m-cach jest owe 14% i iPod?

  • 5. Data: 2011-11-21 09:50:56
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2011, 10:01:21 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
    > Litosci,

    Sam widzisz! A co ja mam powiedzieć?

> [...]
    > kwoty podatku od zysków kapitałowych, podatek ten wynosi 0 zł, co
    > oznacza, że inna lokata, dla której podatek byłby równy 19%,

    Dotąd doczytałam;p

    > [...]
    > Pełny opis produktu, informacje o
    > gwarancjach, ryzyku, opłatach oraz szczegółach promocji znajdują się u
    > doradcy. Promocja ważna do 30 listopada 2011 r."

    Czy to standard, że OF nie informuje o promocjach na swojej stronie?
    Toż ja nie jestem słuchaczem (wg określenia Starowiejskiego). Jestem patrzaczem.
    Aaa... I thx za zainteresowanie :)

  • 6. Data: 2011-11-21 10:05:00
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 21 Lis, 10:38, JaMyszka <f...@g...com> wrote:

    > Dobrze, że tylko palcem grozisz, a nie bijesz;)

    > Tzn., że 45k wkładam na konto, czy też regularnie  wpłacam na konto dobijając do
> [...]

    Wplacasz dzis 45tys i podpisujesz cyrograf, ze przez najblizsze 5 a
    moze 10 lat co miesiac bedziesz wplaca xPLN. Po tym okresie masz
    gwarancje, ze zwroca co najmniej tyle ile zostalo wplacone. Mysla, ze
    iPoda/iPhona/iPada wysla zaraz po pierwszej wplacie :).

    MK

  • 7. Data: 2011-11-21 10:12:01
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-21 10:38, JaMyszka pisze:

    > Dobrze, że tylko palcem grozisz, a nie bijesz;)

    Coś Ty... Ja nawet pogrozić nie ośmieliłbym się.

    > Tzn., że 45k wkładam na konto, czy też regularnie wpłacam na konto dobijając do
    tej kwoty?
    > Ale po 3 m-cach jest owe 14% i iPod?

    Nie wiem, trzaby się wgryźć w regulaminy, a w tym celu należałoby im
    zapodać swoje dane. Nie chce mi się.
    Struktury działają tak, że dostaniesz z tego "produktu" goły kapitał i
    ani grosza więcej.
    Nie wiem na jak długo trzeba umoczyć te 45k, nie widzę tego. Ale od
    takiej kwoty można mieć 7.50zł dziennie, więc lepiej sobie tego iPoda
    kupić w sklepie, a pieniądze pakować w przejrzyste lokaty, a nie w
    struktury.
    Po to powstało OF, żeby łapać naiwnych na takie właśnie ściemy.

    P.S. - są po sieci serwisy, gdzie można sobie wygenerować syntetyczny
    PESEL, nr. dow. osob., NIP, potem wyguglać jakiś dobry adres w budynku
    wielorodzinnym - i wykorzystywać taką tożsamość do testowania tego-i-owego.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 8. Data: 2011-11-21 12:15:12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ale po 3 m-cach jest owe 14% i iPod?

    Zrob cos czego nie zrobilas do tej pory - zastanow sie i pomysl.

    Ichni regulamin + google sporo Ci ulatwia :).

    Eh, ta dzisiejsza mlodziez...
    ;)

  • 9. Data: 2011-11-21 14:22:21
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-21 13:15, Q pisze:

    > Zrob cos czego nie zrobilas do tej pory - zastanow sie i pomysl.
    >
    > Ichni regulamin + google sporo Ci ulatwia :).
    >
    > Eh, ta dzisiejsza mlodziez...
    > ;)

    Toś trafił :) jak gołąb na parapet. Mysza nie jest młodzieżą :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2011-11-21 18:21:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Maruda <m...@n...com> wrote on 2011-11-21_15:22

    > Toś trafił :) jak gołąb na parapet. Mysza nie jest młodzieżą :)

    Ale nie jest też tak marudna, jak niektórzy ;-)

    witrak()