  • 11. Data: 2002-01-16 20:46:04
    Temat: Re: Numer Karty Visa Elektron
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja oczywiście też lamer, ale nie spotkałem jeszcze sklepu w i-necie co by
    > akceptował "electron-y" (płaskie). Zwykle chcą wypukłych.

    VE Inteligo jest plaska - wyjatek?

    A takze sporo pisalo sie tutaj o wykorzystywaniu innych z pozoru
    "nieinternetowych" kart z pozytywnym skutkiem...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 12. Data: 2002-01-16 21:31:58
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Z wisy electron ? W internecie ? Szerokiej drogi :-)
    > Poza tym do wszelkich op. w necie potrzebny jest numer z drugiej strony
    > karty :-p

    To z drugiej strony karty jest jakiś numerek 8-)))))

    A tak poważnie, to nie pamiętam ani jednej transakcji w której byłem
    proszony o podanie numerków z rewersu. Ostatnio tylko zdziwiłem się
    rozbudowanym systemem akceptacji w jednym e-sklepie na Wyspach
    Brytyjskich ;-)) Musiałem podać min. informację jaki bank wydał
    moją VC...

    marcin

  • 13. Data: 2002-01-16 22:57:36
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

    > VE Inteligo jest plaska - wyjatek?

    Ja próbowałem z PKO BP SA - VE, BSK VE, BSK Maestro - nic. Zawsze odrzucało.
    Dopiero kredytowa BZWBK przechodzi (wypukła)

    Pzdr,
    --

    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash

  • 14. Data: 2002-01-17 07:35:54
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Wszysko zależy od banku który wystawił daną kartę jeśli pozwala na dokonywanie
    płatności w sieci to będzie to możliwe ale jeśli bank zablokuje tą możliwość to
    zapomnij. Wszystko zależy od umowy Bank ==> Visa ,a nie od karty i jej rodzaju

  • 15. Data: 2002-01-17 08:13:08
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zapomnij. Wszystko zależy od umowy Bank ==> Visa ,a nie od karty i jej

    *Czyli podsumowujac,
    chlop, posiadacz przypadkowej VE, statystycznie rzecz biorac jest w
    minimalnym stopniu narazony na obrobienie przez internet. Takich kart jest
    najwiecej a wiec wiekszosc ich posiadaczy moze spac spokojnie. No chyba, ze
    ktos jest pechowcem. Takiemu to mowia, ze i w drewnianym kosciele ceglowka
    spadnie na glowe :-)))
    M.

  • 16. Data: 2002-01-17 08:41:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 16, 2002 at 11:57:36PM +0100, Łukasz Dąbrowski wrote:

    > Ja próbowałem z PKO BP SA - VE, BSK VE, BSK Maestro - nic. Zawsze odrzucało.
    > Dopiero kredytowa BZWBK przechodzi (wypukła)

    No, to udalo sie Tobie uzyc 3 kart z chyba setki dostepnych na polskim
    rynku ;-)

    Kiedy tego BSK VE zes probowal? Miesiac temu przechodzily bez problemu ;-P

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-01-17 17:51:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 17, 2002 at 06:55:09PM +0100, foxtrot wrote:

    > Jak jakiegos banku nie stac na wypuszczenie kart kredytowych, to pozwala na
    > takie rzeczy. Reszta blokuje jak tylko moze...

    To Twoja pierwsza karta, prawda?

    Bo niezbyt wiesz co piszesz. Aby karta _mogla_ chodzic winternecie a
    nie byla tylko przypadkiem (jak kiedys VE bsk) to trzeba zrobic sporo,
    a na poczatek dostac zgode od visa int.

    > e-card to chyba nie to samo co electron, nie ?

    Brawo! W ten sposob pokazales ze wogole nie wiesz nic na ten temat ;-)

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-01-17 17:55:09
    Od: "foxtrot" <f...@p...onet.pl>

> [...]

    > tych danych.

    e-card to chyba nie to samo co electron, nie ?

    pozdro

    foxT

  • 19. Data: 2002-01-17 18:31:54
    Od: "foxtrot" <f...@p...onet.pl>

    > To Twoja pierwsza karta, prawda?
    nie

    > a na poczatek dostac zgode od visa int.

    to ma byc problem dla bankuz milionem klientow ?

    > Brawo! W ten sposob pokazales ze wogole nie wiesz nic na ten temat ;-)

    Ty zas az ociekasz wiedza. Co widac po kazdej wypowiedzi.
    Wyslalbym Ci WindowsaXP w pakietach po 0.5kB, ale mi Cie szkoda...

    [nie]pozdro

    foxT

  • 20. Data: 2002-01-17 18:41:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 17, 2002 at 07:31:54PM +0100, foxtrot wrote:

    > to ma byc problem dla bankuz milionem klientow ?

    A co ma do tego ilosc klientow?

    Poza faktem ze wtedy inteligo nie mialo jeszcze klientow.

    > Ty zas az ociekasz wiedza. Co widac po kazdej wypowiedzi.

    Nie musisz czytac.

    > Wyslalbym Ci WindowsaXP w pakietach po 0.5kB, ale mi Cie szkoda...

    I to wszystko? Nic wiecej nie umiesz napisac?

    Poczytaj sobie troche o systemach autoryzacji kart i wtedy wroc tutaj.

    > [nie]pozdro

    Twoj problem.

    --

    --w