  • 11. Data: 2008-01-07 20:59:27
    Temat: Re: Nowe konto Direct w ING
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    news:slrnfo53f4.ecf.kjonca@alfa.kjonca...

    > Przynajmniej do niedawna nie było to możliwe.
    >
    > KJ

    Będzie z roczek jak mam dwa w PLN plus jeszcze w EUR i USD.

    marekz

  • 12. Data: 2008-01-07 21:24:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Jan 2008 21:59:27 +0100,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@t...irc.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Będzie z roczek jak mam dwa w PLN plus jeszcze w EUR i USD.

    OK. W jednej walucie można było mieć do niedawna (i chyba tak jest
    nadal) co najwyżej 2 oko. Mam nadzieję, że już nie ma zbyt dużego skrótu
    myślowego.

    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 13. Data: 2008-01-07 21:39:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Jan 2008 20:00:06 +0100, "Eneuel Leszek"

    >PeKaO SA, Sygma, Lukas i ING Śląski to moim zdaniem banki złodziejskie. :)
    >Spór z ING częściowo wygrałem, z Sygma i z Lukas darowałem sobie. :)
    >Sygma (podobnie jak ING) okradł mnie z pieniędzy, które mi najpierw dał. :)
    >(dając karty kredytowe)

    (...)

    >W Sygma w zasadzie żadna informacja podawana przez pracowniczki banku
    >nie jest prawdziwa. :) W ING Śląskim wcześniej lub później okradną. :)
    >Podobnie w PeKaO SA (ale tam na grubszą kasę) i w Lukas. :)

    Ale zgłosiłeś już kradzież na policji czy tak sobie trollujesz?

  • 14. Data: 2008-01-08 01:23:31
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Sławomir Szyszło" f...@s...poczta.onet.pl

    > Ale zgłosiłeś już kradzież na policji czy tak sobie trollujesz?

    Trolluję, bo ostrzegam innych przed złodziejami? :)
    Pokolenie Jana Pawła II odzywa się? Kradnij i módl się? :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

  • 15. Data: 2008-01-08 06:57:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2008 02:23:31 +0100,
    osoba podpisana: Eneuel Leszek <p...@c...fontem.lucida.console9>
    napisała:
    [...]
    > Pokolenie Jana Pawła II odzywa się? Kradnij i módl się? :)
    Wpadłeś jak meteor nic (albo niewiele) treściwego napisałeś. A teraz
    jeszcze obrażasz.

    > --
    > ____
    > |____| moj eneuel_at_gmail.com

    I zdaje się masz skopaną sygnaturkę.
    Miłego dnia życzę.

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 16. Data: 2008-01-08 08:02:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" s...@a...kjonca

    > Wpadłeś jak meteor nic (albo niewiele) treściwego napisałeś. A teraz
    > jeszcze obrażasz.

    Kogo obrażam? Sygmę, gdy piszę, że żyją z okradania?
    Lukas i Sygma (jak zauważyłem) okradają tych, którzy nie mają ochoty na kłótnie. :)
    Kradną drobne, licząc na to, że o drobne ludzie nie będą się upominali. I chyba
    zazwyczaj (w mojej obecności przynajmniej) ludzi w starszym wieku.

    Jakich chcesz treści? Z kim (mam podać nazwiska?) rozmawiałem i kiedy w Sygmie?
    Z kim, jak i kiedy rozmawiałem w Lukas czy w Śląskim?

    Gdy ktoś zechce konkretów -- podam je. Ale Ty chyba skupiasz uwagę na błędzie
    M$ (złym delimiterze) więc i nie mam ochoty pisać szczegółów. :) Napiszę, gdy
    natrafię na czytelnika. :)

    Sam byłem ostrzeżony przez innych, ale zaryzykowałem. :) I oczywiście poparzyłem
    się bankami Sygnma i Lukas. :)

    > I zdaje się masz skopaną sygnaturkę.

    To jej nie czytaj. :) Mnie nie płacą za nieskopane sygnaturki. Piszę do potencjalnych
    klientów Sygmy (można ich karty otrzymać na przykład w hipermarketach) Lukas (te
    karty chyba wszędzie można dostać) i Śląskiego. A kredyty Sygmy i Luaks są między
    innymi w Euro AGD.

    > Miłego dnia życzę.

    Nawzajem.

    --
    ____
    |____| moj"eneuel@@@gmail.com"

  • 17. Data: 2008-01-08 08:26:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jan 2008 09:02:48 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Kamil Jońca" s...@a...kjonca

    > Kogo obrażam? Sygmę, gdy piszę, że żyją z okradania?

    No i jeszcze nie za bardzo Ci wychodzi czytanie ze zrozumieniem.

    Xenocide

  • 18. Data: 2008-01-08 08:37:06
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Jan 2008 08:33:50 -0800, Cleghan napisał(a):

    > ING wprowadził nowe konto - "czysto" internetowe Direct - brak opłat za
    > prowadzenie, przelewy: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50925

    Ot trochę późno ING dołączyło do trendu "tanich kont internetowych", no
    ale lepiej późno niż wcale. Jeżeli dałoby się zrezygnować z karty do
    konta to może i byłaby to ciekawa opcja dla darmowych przelewów, ale
    mając na uwadze interface www jego "szybkość" i toporność oraz brak 3
    sesji elixiru to IMO nie ma sobie co tym kontem (jak również i bankiem)
    głowy zawracać.

    Xenocide

  • 19. Data: 2008-01-08 08:47:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Sty, 09:37, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > mając na uwadze interface www jego "szybkość" i toporność oraz brak 3
    > sesji elixiru to IMO nie ma sobie co tym kontem (jak również i bankiem)

    Ciekawe czy i jesli to jaka bedzie oferta BPH ?

  • 20. Data: 2008-01-08 10:23:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" flvc41$r0$...@n...dialog.net.pl

    > No i jeszcze nie za bardzo Ci wychodzi czytanie ze zrozumieniem.

    Na szczęście niewielu podziela Twój pogląd.
    Wysłałem niemal ćwierć setki tysiąca postów, ale nie pamiętam,
    kiedy czytałem ostatni raz opinię podobną do Twojej.

    --
    ____
    |____| moj"eneuel@@@gmail.com"