  • 11. Data: 2006-09-09 19:55:18
    Temat: Re: Notowania Funduszy
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert.I" <T...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:edv4ol$mvf$1@absolut.sgh.waw.pl...
    > Na jakiej podstawie tak sądzisz? Odpowiednio skonstruowany portfel będzie
    > lepszą inwestycją w przyszłość niż lokata.

    Jak masz dużo pieniędzy, kup sobie za mała kwotę (~zł, by prowizja była
    akceptowalna) akcje każdej spółki z WIG jaki cię interesuje
    Wszystkie fundusze akcji maja gorsze wieloletnie wyniki niż WIG

  • 12. Data: 2006-09-10 08:48:20
    Od: "KubaS" <s...@g...com>

    bossa.pl - znajdź tam notowania online masz tam wsZystjie typy
    wykresow, oraz mozliwosc ściągania danych w formacie metastock i
    chyba excell.

    jeżeli chcesz bawić się w liczenie to polecam programy typu
    amibroker i metastock
    więcej danych znajdziesz na grupie pl.business.wgpw

    Jeżeli chcesz się bawić w liczenie to polecam giełdę o wiele
    łatwiej zarządza sie ryzykiem i wieksze zyski. ogólnie zarządzanie
    przez biuro maklerskie i jego portal internetowy jest łatwiejsze bo
    masz aktualne dane i narzędzia decyzyjne

  • 13. Data: 2006-09-18 19:55:12
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Robert.I (news:edtnge$5o7$1@absolut.sgh.waw.pl)
    Napisał(a):
    > Witajcie,
    > Ostatnio zacząłem się interesować przeniesieniem oszczędności do Funduszy
    > Inwestycyjnych w mBanku. Znacie jakąś stronę, gdzie są wyswietlone
    > notwania funduszy w formie tabelarycznej? Np za ostatni rok. Wszędzie
    > są wykresy, stopy zwrotu, a ja chcę tylko dane liczbowe "surowe" danego
    > funduszu za dany okres.
    > Robert

    Przy okazji.

    Notowania funduszy były mi potrzebne do zrobienia arkusza Excella, który
    będzie pobierał dane z WWW i na bierząco pokazywał wartość portfela funduszy
    (po co mam za każdym razem logować się do mbanku??)

    :)

    R.