  • 1. Data: 2003-03-14 12:19:59
    Temat: Multiprzewodnik
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://demo.multibank.pl/multiprzewodnik/

    W informacji prasowej pochwalili sie, ze mozna przejrzec historie kart
    debetowych - ale w przewodniku jeszcze tego nie ma ;) (a caly
    Przewodnik fajny - warto zobaczyc)
    Moze na dniach wprowadza???
    Bo VC musialem nie tak dawno zastrzegac i wystepowac o nowa (ech jeden
    jedyny raz gdzies PIN mi wcielo i akurat do tej karty :) - na
    Multilinii mowili, ze samemu bedzie mozna sobie ustalac PIN (ale nie
    wiem czy takze w momencie jak sie hehehe nie pamieta starego :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-14 14:14:22
    Temat: Re: Multiprzewodnik
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Cale info prasowe tutaj:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2138

    (sprawdzam, bo nie wiem dlaczego moj post z inteligo jest widoczny
    tylko via niusy.onet.pl - a przez program nie)

  • 3. Data: 2003-03-14 18:12:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > W informacji prasowej pochwalili sie, ze mozna przejrzec historie kart
    > debetowych - ale w przewodniku jeszcze tego nie ma ;) (a caly
    > Przewodnik fajny - warto zobaczyc)

    W Przewodniku nie ma, w demo nie ma i we właściwej części transakcyjnej też
    nie ma.

    > Moze na dniach wprowadza???

    Wiesz. To menu (karty debetowe) w części transakcyjnej jest już od kilku
    miesięcy :)

    > Multilinii mowili, ze samemu bedzie mozna sobie ustalac PIN (ale nie
    > wiem czy takze w momencie jak sie hehehe nie pamieta starego :)

    O. Znaczy do jakiej karty? Classica?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-03-14 18:18:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > O. Znaczy do jakiej karty? Classica?

    Tak. Do VE i do VC - samemu via strona WWW

  • 5. Data: 2003-03-14 18:35:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Tak. Do VE i do VC - samemu via strona WWW

    O. A nie wiesz pi razy oko od kiedy?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-03-14 19:27:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > W informacji prasowej pochwalili sie, ze mozna przejrzec historie kart
    > debetowych - ale w przewodniku jeszcze tego nie ma ;)

    Jak to nie ma ? Masz w historii konta ;-))))))))

    > Multilinii mowili, ze samemu bedzie mozna sobie ustalac PIN (ale nie
    > wiem czy takze w momencie jak sie hehehe nie pamieta starego :)

    Nie tylko PIN. Beda pewnie dostepne wszystkie bajery ktore sa obecnie przy kk
    .... np. limity ;)
    PIN chyba bedzie mozna zmienic jak nie znasz starego, po prostu nadasz nowy PIN.
    Ale mam pewnosci...

  • 7. Data: 2003-03-14 19:29:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał:
    > Wiesz. To menu (karty debetowe) w części transakcyjnej jest już od kilku
    > miesięcy :)

    Hehe to pewnie znaczy, ze niebawem sie pojawi ;))

  • 8. Data: 2003-04-04 16:27:01
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Tak. Do VE i do VC - samemu via strona WWW

    Pewien jesteś że chodzi o debetową VC? Bo ja jakoś nie mogę zmienić PIN.

  • 9. Data: 2003-04-04 19:48:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> wrote:

    > Pewien jesteś że chodzi o debetową VC? Bo ja jakoś nie mogę zmienić PIN.

    Przecież Amra pisał, że "będzie można", a nie że "można" :)

    --
    Przemysław Maciuszko