  • 1. Data: 2002-11-12 10:03:11
    Temat: Mozilla-inteligo.
    Od: Wojciech Zimkowski <N...@p...wroc.pl>

    Witam.

    Mam problem z zestawem jak w temacie, nie krytyczny ale upierdliwy
    Wchodzę na stronę https://secure.inteligo.com.pl/wmc/web
    wpisuje login i hasło i ...
    wyskakuje strona o konieczności ustawienia cookie, wciskam OK na dole
    pojawia się ponownie strona logowania, wpisuje login i hasło i ...
    OK wchodzę do systemu
    Dlaczego nie łapie za pierwszym razem?

    oczywiście cookie->akceptuj wszystkie
    mozilla 1.1 pl
    z innymi serwisami, nie tylko bankowymi, nie ma problemu

    pozdrawiam

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 2. Data: 2002-11-12 11:40:15
    Temat: Re: Mozilla-inteligo.
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Nov 12, 2002 at 11:03:11AM +0100, Wojciech Zimkowski wrote:

> [...]
    >wyskakuje strona o konieczności ustawienia cookie, wciskam OK na dole
    >pojawia się ponownie strona logowania, wpisuje login i hasło i ...

    Zabawne - to samo mialem z mozilla i multi, ale ostatnio jakos tak mi
    sie nie zdarza.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-11-12 15:20:39
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    Wojciech Zimkowski wrote:

    > Witam.
    >
    > Mam problem z zestawem jak w temacie, nie krytyczny ale upierdliwy
    (...)

    Mam to samo z Operą. Raz "ma" ciasteczka a raz ich "nie ma".
    Przyzwyczaiłem się do tej niedogodności.

    Z poważaniem
    Piotr Zawadzki

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 4. Data: 2002-11-12 18:45:30
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    On Tue, 12 Nov 2002 16:20:39 +0100, Piotr Zawadzki wrote:

    > (...)
    >
    > Mam to samo z Operą. Raz "ma" ciasteczka a raz ich "nie ma".
    > Przyzwyczaiłem się do tej niedogodności.
    no to może zacznijcie używać galeona - działa bez problemów

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 5. Data: 2002-11-12 21:34:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 12 Nov 2002 11:03:11 +0100), Wojciech
    Zimkowski <N...@p...wroc.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >wyskakuje strona o konieczności ustawienia cookie, wciskam OK na dole
    >pojawia się ponownie strona logowania, wpisuje login i hasło i ...

    Niestety nie chce się dogadać z Mozillą. Wszystko jest w porządku jak
    wchodzisz przez stronę główną... Guzik ma dziwny ten serwis z jakimiś
    chorymi zabezpieczeniami i udziwnieniami i potem taki efekt jest...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 6. Data: 2002-11-13 09:23:14
    Od: Jacek Wilczkowski <w...@n...com.pl>

    Wojciech Zimkowski wrote:
> [...]
    > wyskakuje strona o konieczności ustawienia cookie, wciskam OK na dole
    > pojawia się ponownie strona logowania, wpisuje login i hasło i ...

    Mam podobny problem na Macu. Niechcący zauważyłem, że przy ustawieniu w
    preferencjach
    żeby nie pokazywał obrazków problem znika. Dlaczego tak jest? - pan z
    intelinii nie potrafił mi wyjaśnić. :(

    Pozdrawiam
    Jacek Wilczkowski

  • 7. Data: 2002-11-13 10:52:43
    Od: Wojciech Zimkowski <S...@p...wroc.pl>

    Dnia 2002-11-13 10:23, Użytkownik Jacek Wilczkowski napisał:

    > Mam podobny problem na Macu. Niechcący zauważyłem, że przy ustawieniu w
    > preferencjach
    > żeby nie pokazywał obrazków problem znika. Dlaczego tak jest? - pan z
    > intelinii nie potrafił mi wyjaśnić. :(

    Z takim problemem na intelinie ?
    Pan pewnie nie wiedział co to jest mozilla :)

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 8. Data: 2002-11-13 11:58:46
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Wojciech Zimkowski wrote in news:aqqjku$6u3$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl:

> [...]
    > wyskakuje strona o konieczności ustawienia cookie, wciskam OK na dole
    > pojawia się ponownie strona logowania, wpisuje login i hasło i ...

    https://secure.inteligo.com.pl:443/wmc/web
    u mnie tak działa.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {7F46E0E8-5387-4E73-970B-8ECC28E4DF73}

  • 9. Data: 2002-11-13 12:55:16
    Od: Wojciech Zimkowski <S...@p...wroc.pl>

    Dnia 2002-11-13 12:58, Użytkownik Grzegorz Podsiadło napisał:

    > https://secure.inteligo.com.pl:443/wmc/web
    > u mnie tak działa.

    dzięki to :443 pomogło

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 10. Data: 2002-11-13 22:48:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (13 Nov 2002 11:58:46 GMT), "Grzegorz Podsiadło"
    <e...@a...w.stopce> był(a) napisał(a):

    >https://secure.inteligo.com.pl:443/wmc/web
    >u mnie tak działa.

    Na Boga, Holmsie, jak na to wpadłeś? Jesteś genialny... Bez tego
    strasznie się męczyłem...