  • 1. Data: 2006-04-10 06:56:15
    Temat: Money Expert / Santander Consumer Bank S.A.
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Witam
    Doradca z:
    http://www.moneyexpert.pl/Default.aspx?TabId=113&Vie
    wMore=1&ModuleId=201&ShowAnnId=115
    poleca kredyt hipoteczny poprzez:
    http://www.ptfbank.pl/

    Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia z nimi?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2006-04-10 07:42:22
    Temat: Re: Money Expert / Santander Consumer Bank S.A.
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poleca kredyt hipoteczny poprzez:
    > http://www.ptfbank.pl/
    >
    > Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia z nimi?

    ja mam, w pazdzierniku 2005 bralem kredyt na zakup dzialki (40 tys) -
    szybko, sprawnie, bez zbednych formalnosci (np zamiast zaswiadczen o
    niezaleganiu z US i ZUS - tylko moje oswiadczenie)

    Adam

  • 3. Data: 2006-04-10 21:11:24
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > szybko, sprawnie, bez zbednych formalnosci

    Umowę podpisywałeś w siedzibie Money Expert?
    Mi się podoba akurat to, że na 100% gwarantują wysokość wyceny mieszkania POD
    KLIENTA i (jak inne) nie zaniżają wartości.
    Obejdę jutro jeszcze konkurencję. Podobno mocni są też BPH, WBK i LG Bank.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 4. Data: 2006-04-11 09:14:37
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    > Obejdę jutro jeszcze konkurencję. Podobno mocni są też BPH, WBK i LG Bank.

    LG powiadasz?:)
    Idziesz tam?

    Powodzenia;)

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2006-04-11 12:11:26
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > POD KLIENTA i (jak inne) nie zaniżają wartości.
    > Obejdę jutro jeszcze konkurencję. Podobno mocni są też BPH, WBK i LG Bank.

    nie, w oddziale PTF. Pani byla jeszcze troche zagubiona nowy oddzial) i
    wygladala na zaskoczona ze tak szybko mozna zalatwic kredyt ;)

    Adam

  • 6. Data: 2006-04-11 14:53:53
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powodzenia;)

    Nie. Olałem temat :) Chyba jakaś plotka ;)

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl

  • 7. Data: 2006-04-25 05:33:59
    Od: "Leon" <l...@o...pl>

  • 8. Data: 2006-04-25 05:36:52
    Od: "Leon" <l...@o...pl>

    Tak zalatwia to Money Expert, slyszalem ze maja wlasnych ludzi w
    bankach co sie zajmuja tylko ich kredytami, dlatego jest tak szybko.
    Chcialem kredyt w PLN ale wybralem CHF i jak na razie jestem bardzo
    zadowolony. Santander nie ma moze najnizszego oprocentowania ale
    cala procedura przebiegla sprawnie i szybko