  • 1. Data: 2012-06-07 14:31:02
    Temat: Meritum leży?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Od rana nie działa strona logowania do Meritum. Awaria. Na stronie
    banku nie widzę komunikatu o planowych pracach.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-06-07 15:12:12
    Temat: Re: Meritum leży?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Zbynek Ltd." wrote in message news:jqq6tb$2rj$1@inews.gazeta.pl...
    >Od rana nie działa strona logowania do Meritum. Awaria. Na stronie
    >banku nie widzę komunikatu o planowych pracach.

    Działała rano, teraz też działa. Coś po Twojej stronie.

  • 3. Data: 2012-06-07 15:22:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mx napisał(a) :

    > Działała rano, teraz też działa. Coś po Twojej stronie.

    Dzięki. Znowu :-)
    Przed wysłaniem pierwszej wiadomości wyczyściłem ciasteczka. Dopiero
    pomogło ponowne uruchomienie przeglądarki. Już jest OK.
    Ciekawe, że z jakimikolwiek innymi stronami wszystko zawsze jest w
    porządku pod tym względem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]