  • 21. Data: 2011-07-21 20:20:39
    Temat: Re: Meritum górą! 6.83% (8.50)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    > Nie wytłumaczę. Nie było mnie tam.
    > Z kolei nie przypuszczam żebyś był w stanie wytłumaczyć, dlaczego
    > po otwarciu Dobrego Konta, troje konsultantów odmówiło zdefiniowania
    > numeru telefonu dla H@słaSMS? Wszyscy upierali się, że można to zrobić
    > tylko za pomocą H@sła2, wydrukowanego z bankomatu. Masz jakieś pomysły?

    Niedouczeni konsultanci.

    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/pyta
    nia-i-odpowiedzi/millenet-i-zabezpieczenia

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Do czego służy H@sło 2?

    H@sło 2 służy wyłącznie do zmiany/aktywacji numeru telefonu komórkowego
    dla usługi H@sełSMS
    H@sło 2 możesz wydrukować w bankomacie Millennium wybierając opcję
    Kanały Bankowości Elektronicznej>Wydruk H@sła 2.
    Przy pierwszym zalogowaniu się do Millenetu po wydruku H@sła 2 system
    umożliwi Ci zmianę numeru telefonu dla usługi H@sełSMS.

    Czy mogę aktywować H@słaSMS bez pobrania H@sła2 z bankomatu przy użyciu
    karty debetowej?

    Tak, aktywacja jest możliwa poprzez serwis telefoniczny:

    zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z
    telefonów komórkowych i spoza Polski) i poproś o aktywację H@sełSMS,
    operator przełączy Cię do serwisu automatycznego, gdzie należy podać
    pełny Millekod i H@sło 1,
    po weryfikacji hasła operator poprosi Cię o podanie numeru telefonu
    komórkowego, na który będą przekazywane H@słaSMS,
    operację zatwierdzisz poprzez podanie konsultantowi aktywacyjnego
    H@słaSMS przesłanego na Twoją komórkę podczas rozmowy.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 22. Data: 2011-07-21 20:44:49
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-21 22:20, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > komórkowego, na który będą przekazywane H@słaSMS,
    > operację zatwierdzisz poprzez podanie konsultantowi aktywacyjnego

    Wysłałem poprzednio wiadomość z serwisu transakcyjnego z powołaniem się
    na ten link. Odpowiedź: "ale przez telefon to mogą tylko ci co już
    kiedyś mieli h@słaSMS".
    "A my pana palta nie mamy, i co nam pan zrobi?"
    Dlatego twierdzę że w Millennium tego się zrobić nie da dzwoniąc na
    infolinię N razy, jeżeli ma być N << nieskończoności.

  • 23. Data: 2011-07-21 20:48:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    [...]

    > Wysłałem poprzednio wiadomość z serwisu transakcyjnego z powołaniem
    > się na ten link. Odpowiedź: "ale przez telefon to mogą tylko ci co już
    > kiedyś mieli h@słaSMS".
    Brednie.

    > "A my pana palta nie mamy, i co nam pan zrobi?"
    > Dlatego twierdzę że w Millennium tego się zrobić nie da dzwoniąc na
    > infolinię N razy, jeżeli ma być N << nieskończoności.

    Da sie. Jestem tego żywym przykładem.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 24. Data: 2011-07-21 20:56:39
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-21 22:48, Kamil Jońca pisze:

    > Da sie. Jestem tego żywym przykładem.

    A ile razy dzwoniłeś?

  • 25. Data: 2011-07-21 21:34:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Da sie. Jestem tego żywym przykładem.

    Nie pamiętam, czy Cię lubię czy nie -- chyba
    nie, ale że nie pamiętam, napiszę prawdę. ;)

    IMO internatowe konta były w Mille przed dobrymi
    kontami -- i już wówczas można było przelewać via
    net. Zaś debetówki są chyba do dobrego konta -- do
    wiadomych 3%...

    Innymi słowy -- ja twierdzę to samo, co Ty.

    -=-

    Przelewanie pojawiło się jakoś ;) przed rokiem -- wówczas
    nikt nie marzył nawet o dobrym koncie...

    -=-

    Tym bardziej nikt nie marzył o 4% w meritum -- aby wrócić do tematu wątku. :)

    [przelewanie, przelewanie -- ja już nie mam gdzie przelewać produktu
    destylacji... :) nawet nie śmierdzi kartoflami... :) sprzedawać to?...
    pić nie będę -- szkoda zdrowia... gdyby tak znaleźć kupca -- choćby pół
    złotówki za jeden litr... prawie dziesięć litrów w około osiem godzin...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2011-07-21 21:54:12
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    nie wiem jak teraz, ale ja kiedys zalozylam kredytowke plus konto
    osobiste w millenium bez karty i ow kod udalo mi sie uzyskac
    telefonicznie bez zadnych problemow, wiec przynajmniej kiedys mozna bylo

  • 27. Data: 2011-07-22 05:33:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    > A ile razy dzwoniłeś?
    Raz.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 28. Data: 2011-08-03 22:22:05
    Od: " Jgor5" <j...@W...gazeta.pl>

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > A jest gdzieś obowiązkowa?

    W BGŻ jest obowiązkowa ...

  • 29. Data: 2011-10-05 18:42:30
    Temat: Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Konto nie, wszystko ZA ZERO. Z kartą trzeba trochę kombinować, ale
    >niewiele. 200 zł transakcji bezgotówkowych na m-c i też ZA ZERO. Ale aby
    >dostać zwrot za paliwo, jeszcze musi wpłynąć na konto 1500 w danym
    >miesiącu.

    Wszystko było jasne i działało jak opisane powyżej, ale październik i
    towarzystwo się po Polsce rozjechało. Myślę na kartami dodatkowymi, jak
    rozumiem 200 musi być na każdej oddzielnie, 1500 i zwrot max. 30 to już
    tylko jeden. BTW, 30 jest OK, tyle nie jeździmy, ale wrześniowe 29,10 już
    dostałem.

  • 30. Data: 2011-10-06 08:42:26
    Temat: Re: Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości

> [...]
    > rozumiem 200 musi być na każdej oddzielnie, 1500 i zwrot max. 30 to już
    > tylko jeden. BTW, 30 jest OK, tyle nie jeździmy, ale wrześniowe 29,10 już

    Trzeba też zwrócić uwagę, że za paliwo jak i limit liczony jest datami
    zaksięgowania , a nie datą operacji :-)
    jak tak miałem zakup paliwa 29.09 ale zaksięgowane 03.10 więc ten zakup
    przechodzi na październik

    --
    Pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com