  • 31. Data: 2004-08-21 10:09:06
    Temat: Re: MBANK przekierowanie [OT]
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 20 Aug 2004 22:55:10 +0200, w
    <cg5old$kee$1@nemesis.news.tpi.pl>, Krystek <k...@p...space.mailbox>
    napisał(-a):

    > Chyba w Intranecie / LAN-ie...

    Nie :)

  • 32. Data: 2004-08-21 10:09:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Aug 2004 23:23:42 +0200, w <04082023234283@polnews>, "yayco"
    <i...@s...com> napisał(-a):

    > Czego oczy nie widzą, tego i secu nie żal...

    Mylisz się, wszystko działa OK. :)

  • 33. Data: 2004-08-21 10:15:22
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-21 12:09, kiedy Radoslaw P. napisał(a)
    co następuje:

    > Mylisz się, wszystko działa OK. :)

    A skąd wiesz, że nie masz żadnego spyware`u, trojana, albo czegoś
    innego, skoro nie masz programu który to sprawdza?
    Wiesz tylko tyle, że żaden banalny wirus ładowany przez MSiE albo OE nie
    skasował Ci dysków.
    Gratuluję szczęścia, ale zaprawdę nie wszystko złe ładuje się przez
    programy Microsoftu

  • 34. Data: 2004-08-21 10:20:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    yayco napisał(a):

    > Gdzieś w sieci przeczytałem, że niezabezpieczony system windows, bez
    > zainstalowanych łat i poprawek, wytrzymuje w sieci 20 minut. Kiedy ostatnio
    > wizytowałeś Windows update?

    Mój wytrzymał dwie godziny. Sprawdzone empirycznie. Formatowałem dysk,
    później zainstalowałem Widnowsa. Zacząłem od aktualizacji Windows
    Update. To był błąd - miałem zacząć od antywirusa i firewalla. Po dwóch
    godzinach telefon od admina, że z mojego IP widoczne są zapychające cała
    sieć ataki DDoS i mam natychmiast wyciągnąć wtyczkę z karty sieciowej. :-)

    Aha - publiczne IP.

  • 35. Data: 2004-08-21 10:27:33
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-21 12:20, kiedy Wojciech Nawara

    Cóż, nie ma to jak NAT

  • 36. Data: 2004-08-21 10:37:28
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Aug 2004 12:15:22 +0200, w <cg77ho$2ei$2@nemesis.news.tpi.pl>, yayco
    <i...@s...com> napisał(-a):

> [...]
    > innego, skoro nie masz programu który to sprawdza?
    > Wiesz tylko tyle, że żaden banalny wirus ładowany przez MSiE albo OE nie

    Nie używam tego syfiastego oprogramowania, więc na starcie >90% wirusów odpada.

    Na dodatek mam na serwie skaner antywirusowy.

    > Gratuluję szczęścia, ale zaprawdę nie wszystko złe ładuje się przez
    > programy Microsoftu

    Wiem, ale nie ściągam syfów z porno-stron. :P

  • 37. Data: 2004-08-21 20:26:10
    Temat: Re: MBANK przekierowanie
    Od: "stakus" <a...@a...pl>

    W poscie: 0...@4...com,
    Radoslaw P. napisal(a):

    > Jak widać jednak za pomocą Mozilli i jej podobnych Windowsa na razie
    > zakazić się nie da, a przynajmniej nie tak prosto jak w przypadku IE.

    Z 9 lipca 2004:

    Mozilla Foundation poinformowała użytkowników programów Mozilla, Firefox
    oraz Thunderbird o konieczności zainstalowania patcha, usuwającego groźny
    błąd w ich zabezpieczeniach. Udostępnione już uaktualnienie wyłącza jedną z
    funkcji tych aplikacji, która umożliwiała hakerom zdalne uruchomienie
    dowolnego kodu na zaatakowanej maszynie.

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    stakus

  • 38. Data: 2004-08-21 21:20:47
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2004 22:26:10 +0200,
    osoba podpisana: stakus <a...@a...pl>
    napisała:
    [..]

> [...]
    > funkcji tych aplikacji, która umożliwiała hakerom zdalne uruchomienie
    > dowolnego kodu na zaatakowanej maszynie.

    "Zapomniałeś" dodać, że bład "wylazł" dzień wcześniej. (Tak wiem, że
    odkryto go pewnie wcześniej)
    I (chyba) w IE dalej występuje. Natomiast niestety, zdaje się sprawa
    "lewych" rozszerzeń jest dalej aktualna :-(

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 39. Data: 2004-08-21 22:31:40
    Od: "stakus" <a...@a...pl>

    W poscie: s...@k...kjonca.bogus,
    Kamil Jonca napisal(a):

    > "Zapomniałeś" dodać, że bład "wylazł" dzień wcześniej. (Tak wiem, że
    > odkryto go pewnie wcześniej)
    > I (chyba) w IE dalej występuje. Natomiast niestety, zdaje się sprawa
    > "lewych" rozszerzeń jest dalej aktualna :-(

    Ja tylko zwracam uwage, ze 100% bezpiecznych przegladarek nie ma.
    Duzo zalezy tez od uzytkownika. Jak z samochodem. Chocby poduszek
    powietrznych bylo 20 to jak ktos nie potrafi jezdzic to i tak sie zabije ;).

    --
    Pozdrawiam,
    stakus

  • 40. Data: 2004-08-22 06:12:41
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2004 00:31:40 +0200,
    napisała:
> [...]
    > Duzo zalezy tez od uzytkownika. Jak z samochodem. Chocby poduszek
    > powietrznych bylo 20 to jak ktos nie potrafi jezdzic to i tak sie zabije ;).

    Ależ oczywiście. Są tylko _mniej_ i _bardziej_ bezpieczne.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    yo-yo, n.: