  • 1. Data: 2009-07-06 06:22:27
    Temat: Lokata - gdzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Mam troche wolnej gotówki - kto ma obecnie najkorzystniejszą lokate?
    Okres - 6 miesiecy do roku.
    Podobno coraz wiecej banków wprowadza lokaty overnight - teoretycznie
    powinno byc korzystniej niz w tych obelkowanych - jak wychodzi przeliczenie
    procentów?

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 2. Data: 2009-07-06 06:38:09
    Temat: Re: Lokata - gdzie
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net>

    Dnia Mon, 6 Jul 2009 06:22:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > Podobno coraz wiecej banków wprowadza lokaty overnight - teoretycznie
    > powinno byc korzystniej niz w tych obelkowanych - jak wychodzi przeliczenie

    http://lokaty.open.pl

    Masz promocję przedłużoną do 14.07.09. Chyba aktualnie najlepsza lokata.

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2009-07-06 06:38:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Budzik" news:06072009.33046241@budzik61.poznan.pl

    > Hej

    Cześć

    > Mam troche wolnej gotówki - kto ma obecnie najkorzystniejszą lokate?
    > Okres - 6 miesiecy do roku.

    http://lokaty.open.pl/form1/70/
    Zainteresuj się powyższym linkiem.

  • 4. Data: 2009-07-06 11:27:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 06:22:27 +0000, Budzik napisał(a):

> [...]
    > Podobno coraz wiecej banków wprowadza lokaty overnight - teoretycznie
    > powinno byc korzystniej niz w tych obelkowanych - jak wychodzi

    Szkoda sobie kasę blokować na tak długo w tak zmiennych czasach - lepiej
    KO w EB założyć.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-07-06 15:52:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@h...net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Szkoda sobie kasę blokować na tak długo w tak zmiennych czasach - lepiej
    > KO w EB założyć.

    co to jest Ko w EB?
    BTW jak zakładałem pol roku temu obecne lokaty to słyszałem dokładnie to
    samo - szkoda blokowac na pol roku - jak widac jednak było warto, zwlaszcza
    ze raczej nie bede jakos agresywnie inwestował.

    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 6. Data: 2009-07-06 16:00:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 6 Jul 2009 15:52:27 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > to samo - szkoda blokowac na pol roku - jak widac jednak było warto,
    > zwlaszcza ze raczej nie bede jakos agresywnie inwestował.

    KO w EB = konto oszczędnościowe w eurobanku, względnie możesz pomyśleć
    nad getin i jego lokatą jednodniową. Czy coś się zmieni czy nie tego
    nie wiadomo, ale lepiej mieć możliwość reakcji niż jej nie mieć ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-07-06 19:07:22
    Od: "eclip" <e...@g...pl>

    Witam,
    najkorzystniejszą lokatę obecnie ma Open Finance Lokata na Start 7 dni
    10%(tylko raz i tylko do 5000 zł).
    Potem Open Finance antybelkowe.

    Pozdrawiam.
    -------------------
    obecnie

  • 8. Data: 2009-07-06 19:42:07
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Bogusław Faja wrote:

    > http://lokaty.open.pl
    >
    > Masz promocję przedłużoną do 14.07.09. Chyba aktualnie najlepsza lokata.

    a mozna ja zalozyc bez sprzedawania swoich danych do celow marketingowych ?

  • 9. Data: 2009-07-09 19:15:29
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 6 Lip, 21:07, "eclip" <e...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > najkorzystniejszą lokatę obecnie ma Open Finance Lokata na Start 7 dni
    > 10%(tylko raz i tylko do 5000 zł).
    > Potem Open Finance antybelkowe.

    Fajna lokata - zysk 7.80 zł.

  • 10. Data: 2009-07-10 08:51:39
    Od: boru <b...@o...pl>

    On Jul 6, 9:07 pm, "eclip" <e...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > najkorzystniejszą lokatę obecnie ma Open Finance Lokata na Start 7 dni
    > 10%(tylko raz i tylko do 5000 zł).

    czy to naprawde ma sens? scierac sie o 10pln?

    pozdrawim