  • 1. Data: 2008-05-31 07:20:26
    Temat: Którą KK płacić w Niemczech ??
    Od: Mentos <m...@o...pl>

    Witam
    Którą z kart będzie najkorzystniej zapłacić w Niemczech:

    1. KK AlleKarta BZWBK VISA.
    2. KK Citi Mastercard Silver
    3. KK Citi VISA Silver.

    --
    Pozdrawiam:
    Mentos

  • 2. Data: 2008-05-31 07:24:11
    Temat: Re: Którą KK płacić w Niemczech ??
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mentos pisze:
    > Witam
    > Którą z kart będzie najkorzystniej zapłacić w Niemczech:
    >
    > 1. KK AlleKarta BZWBK VISA.
    > 2. KK Citi Mastercard Silver
    > 3. KK Citi VISA Silver.

    Citi ma paskudne kursy.

  • 3. Data: 2008-05-31 07:44:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mentos napisał(a):
    > Witam
    > Którą z kart będzie najkorzystniej zapłacić w Niemczech:

    Podpinam sie do pytania. Do wyboru :
    - VISA Multi,
    - VISA Citi,
    - AmEx Millenium,
    - MC Millenium (do tego czasu moze sie jednak przeksztalcic w MC
    Raiffeisen lub PKO BP).

    Wersja karty platyny/goldy/zwykle nie ma chyba znaczenia ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-05-31 08:01:42
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Raiffeisen lub PKO BP).
    >
    > Wersja karty platyny/goldy/zwykle nie ma chyba znaczenia ?

    w niemczech jest euro więc karta musi być rozliczana w tej walucie (nie usd)
    i oczywiscie unikamy placenia kartami citi!!!
    czy karta gold czy silver lub inna platyna - nie ma znaczenia, przelicznik
    taki sam, kolor karty ma znaczenie jak ktos z kredytu kartowego korzysta, bo
    oprocentowanie bywa rozne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-31 09:47:44
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Którą z kart będzie najkorzystniej zapłacić w Niemczech:
    >
    > 1. KK AlleKarta BZWBK VISA.
    > 2. KK Citi Mastercard Silver
    > 3. KK Citi VISA Silver.

    Rozliczaną w Euro.

  • 6. Data: 2008-05-31 11:09:25
    Od: "Alex Panx" <a...@f...e-mail.com>

    "krzysztofsf" news:g1quf1$c4o$1@news.wp.pl

    > Citi ma paskudne kursy.

    A jeżeli karta ma w moim odczuciu w miarę dobre kursy, a jest electronem to
    co? można się z nią wybierać do Reichu czy lepiej wziąć jakiś inny plastik?

  • 7. Data: 2008-05-31 11:18:22
    Od: " " <u...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > - VISA Citi,
    > - AmEx Millenium,
    > - MC Millenium (do tego czasu moze sie jednak przeksztalcic w MC

    Co do kursów to się nie wypowiem, ale najlepiej mieć jakiegoś Mastercarda. W
    Niemczech (w Austrii) zresztą też jest wiele miejsc gdzie nie obsługują
    płatności Visą a Mastercardem jak najbardziej.

  • 8. Data: 2008-05-31 12:02:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mentos" <m...@o...pl> wrote in message news:g1qu7q$vj9$2@news.onet.pl...
    > Witam
    > Którą z kart będzie najkorzystniej zapłacić w Niemczech:
    >
    > 1. KK AlleKarta BZWBK VISA.
    > 2. KK Citi Mastercard Silver
    > 3. KK Citi VISA Silver.

    Hehe... lepiej zadaj sobie pytanie w jakich miejscach mozesz placic kartami
    ;). NIe wiem gdzie jedziesz, ale w malych knajpkach i sklepach bardzo trudno
    tam placic kartami. Wez sobie dobra karte do bankomatu, na pewno sie przyda
    :).

    MK

  • 9. Data: 2008-06-03 21:31:43
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Którą z kart będzie najkorzystniej zapłacić w Niemczech:

    Pytaj lepiej: którą z kart DA SIĘ zapłacić w Niemczech...

    Zwykle tylko EC (Eurocheque).

    k.